تیم موی تای دختران کهگیلویه و بویراحمد قهرمان المپیاد استعدادیابی برتر کشور شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از تیم رزمی موتای بانوان کهگیلویه و بویراحمد که با کسب سه مدال خوش رنگ طلا و یک مدال نقره ،مقتدرانه بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد تجلیل شد.

مسلم حسینیان رئیس هیات رزمی استان گفت:پنج ورزشکار رزمی در این مسابقات حضور یافتند و با اقتدار موفق به کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از تلاش رئیس و اعضای هیات رزمی استان در کسب این موفقیت قدردانی کرد و خواستار تلاش مضاعف در تداوم این موفقیت ها شد.
 
وی توسعه زیر ساخت های ورزش بانوان را از اولویت های کاری دستگاه ورزش عنوان کرد و افزود:ظرفیت ورزش زمینه ساز کسب مقام های قهرمانی بانوان استان شده است و در این راستا با حمایت همه مسئولان استانی و کشوری شاهد ارتقاء ورزش بانوان خواهیم بود.
 
تیم موتای بانوان استان کهگیلویه بویراحمد در رقابت‌های قهرمانی استعداد یابی دختران کشور با حضور ۲۰۰ نفر از سراسرکشور از اول مرداد در یزد آغاز شد و بانوان موتای کار در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۵ سال با یکدیگر رقابت کردند و بانوان کهگیلویه وبویراحمدی با کسب ۳ مدال طلا و یک مدال نقره به مقام قهرمانی رقابت‌های موتای بانوان کشور دست یافتند.

تای بوکسینگ یا موی تای یک هنر دفاع شخصی سنتی است. این هنر رزمی با بوکس متفاوت است زیرا در مبارزه آن، پاها، آرنج ها، زانوان و همچنین ضربات مشت به یک اندازه به کار می روند. بنابراین آن را می توان به نوعی یک هنر رزمی آزاد به شمار آورد. در یک رقابت تای بوکسینگ، پنج راند سه دقیقه ای وجود دارد که بین هر کدام از آنها دو دقیقه استراحت گذاشته می شود.

انتهای پیام/پ

قهرمانی تیم موتای دختران کهگیلویه و بویر احمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.