معاون فنی صدا و سیمای فارس از توسعه سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی در هفت ایستگاه فارس طی سال ۹۸ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: با نصب و راه اندازی فرستنده ۲ کیلو وات اف ام استانی در ایستگاه پرقدرت خرمنکوه مردم شهرستان‌های فسا، مرودشت، خرامه و استهبان و روستا‌های توابع این شهرستان‌ها برنامه رادیویی اف ام شبکه استانی را بر روی فرکانس ۹۵ مگاهرتز دریافت می‌کنند.

فرزاد فیروزی، نصب و راه اندازی سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی بخش مرکزی شهرستان خنج را از اقدامات دیگر معاونت فنی این مرکز اعلام و تصریح کرد: مردم این منطقه می‌توانند این سامانه را بر روی کانال ۵۷ و نسل جدید دیجیتال DVB-T۲ دریافت و از ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۲ شبکه رادیویی استفاده کنند.

وی اعلام کرد: همچنین نصب سامانه جدید دیجیتال DVB-T۲ ایستگاه تلویزیونی بکر توابع بخش رستاق شهرستان داراب با موفقیت انجام شد و مردم این منطقه می‌توانند ۱۷ شبکه تلویزیونی و ۱۲ شبکه رادیویی را برروی کانال ۵۵ دریافت کنند.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه امسال سامانه دیجیتال در روستای علی آباد هرگان شهرستان نی ریز نصب و راه اندازی شد، اظهارداشت: مردم این منطقه می‌توانند سامانه جدید DVB-T۲ را برروی کانال ۵۵ دریافت کنند و از ۱۷ شبکه تلویزیونی و ۱۲ شبکه رادیویی اف ام بهره‌مند شوند.

فیروزی ادامه داد: با راه اندازی ایستگاه تلویزیونی کورکی بخش زرقان شهرستان شیراز و نصب یک دستگاه مبدل چهار برنامه‌ای آنالوگ، اهالی این مناطق شبکه‌های یک، دو، سو و استانی را به صورت آنالوگ دریافت می‌کنند.

وی گفت: همچنین افزایش پوشش هشت برنامه رادیویی اف ام در ایستگاه‌های گلگون و گدار پنبه از فعالیت دیگر این حوزه است.
انتهای پیام/م

توسعه سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار