معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: این سکوها در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار و با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیاردتومان احداث گردیده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، حامد آرمان فرمعاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان پیشرفت این پروزه را ۹۵ درصد عنوان و اظهار کرد: سکو‌ها که با هدف بارگیری محصولاتی همچون لوب کات، آیزوریسایکل، انواع حلال ها، وکیوم باتوم (ته مانده برخ خلاء) طراحی و ساخته شده، در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیاردتومان احداث گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این سکو‌ها به صورت دونازله در ۹ ردیف درنظر گرفته شده، اظهار داشت: سه سکوی بارگیری وظیفه ارائه فرآورده‌های سبک (همچون انواع حلال ها) و شش سکو وظیفه بارگیری فرآورده‌های سنگین (همچون وکیوم باتوم، لوب کات و آیزوریسایکل) را برعهده دارد.

معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان زمان پایان پروژه را شهریورماه اعلام کرد و گفت: در نظر داریم با تلاش بیشتر و بهره گیری از تیم تخصصی موجود، این زمان را کاهش داده و در زمان پیش از تاریخ پیش بینی شده کار را به اتمام برسانیم.

آرمان فر با بیان این‌که به علت اختلاف ارتفاع محل پمپ و سکو‌های بارگیری، با هدف کاهش مصرف انرژی، بارگیری‌ها بدون در سرویس قرار گرفتن پمپ انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در صورت لزوم و نیاز به سرعت عمل می‌توان با در سرویس قراردادن پمپ، زمان بارگیری را کاهش داد.



انتهای پیام/م

 

ساخت ۱۸ سکوی بارگیری از سوی شرکت پالایش نفت اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار