مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی شهر گناوه در سال ۹۷ مبلغ ۳۳ میلیارد تومان بوده است.

اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی شهر گناوه پارسال ۳۳ میلیارد تومان بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی در آئین معارفه شهردار جدید بندرگناوه با بیان اینکه اولویت شهرهای استان بوشهر مدیریت پسماند، ارتقای شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و درآمدهای پایدار است افرود: برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گناوه دارای مزیت رقابتی منحصر به فرد تجاری و گردشگری است تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت در این شهر ضروری است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر بیان کرد: شورای اسلامی و شهرداری گناوه باید هماهنگی، هم افزایی و همفکری در مسیر توسعه شهر داشته باشند تا شاهد موفقیت بیشتر باشیم.

بردستانی با با بیان اینکه، توقع عموم مردم از شهرداری سلامت کاری، دقت و سرعت و برنامه ریزی صحیح است ابراز داشت: توجه شهردار به زیرساخت‌های گناوه اعم از فاضلاب، پسماند و همچنین نوسازی بافت فرسوده ضروری است.

وی با بیان اینکه کل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی استان بوشهر پارسال ۴۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده گفت: مجموع اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی شهر گناوه در سال ۹۷ مبلغ ۳۳ میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر افزود: در ۳ ماه اول سال ۹۸ مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان ارزش افزوده به تمام شهرهای استان واریز شده است.

در این آئین با تقدیر از زحمات ماشاالله احمدی شهردار سابق و بدخشان سرپرست شهرداری، سید جواد حسینی حقیقی به عنوان شهردار جدید گناوه معرفی شد.

انتهای پیام/م

اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی استان بوشهر پارسال ۴۴۸ میلیارد تومان بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.