معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از تدوین طرح مدارس سبز تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در افتتاحیه گردهمایی آموزشی تخصصی مدیریت سبز در باشگاه فرهنگیان با اشاره به اجرای برنامه‌های مدیریت سبز از سال ۹۷ اظهار کرد: کارگروه‌های متعددی در استان‌ها برای راه اندازی مدرسه سبز شکل گرفت و تعدادی از آن‌ها به صورت پایلوت اقداماتی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: سه موضوع ساخت مدارس سبز، آموزش و پژوهش در این باره در دستور کار قرار گرفته است و استان‌های تهران، زنجان، قزوین، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس و آذربایجان غربی اقدامات پایلوت را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: ساخت مدارس سبز در ۳ استان کشور / آمادگی حمایت از طرح‌های تحقیقاتی مربوط به طرح‌های مدیریت سبز


احداث مدارس سبز در سه استان کشور

ورناصری با اشاره به اینکه در راه اندازی مدارس سبز آموزش رکن اصلی است، اظهار کرد: به زودی کلنگ مدرسه سبز در تهران، سیستان و بلوچستان و قزوین زده و شاخص‌های سبز در  این مدارس رعایت می‌شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از تدوین طرح مدارس سبز تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: بعد از این مرحله، مدارس نیمه تمام و تمام مدارس تحت پوشش شاخص مدرسه سبز قرار می‌گیرند.

باید مدارس سبز در ۳۱ استان کشور توسعه یابد

وی با اشاره به اینکه باید مدارس سبز در ۳۱ استان کشور توسعه پیدا کند، بیان کرد: مدارس سبز طرح جدیدی است بنابراین در حین اجرا مشکلاتی خواهیم داشت اما با آموزش و پژوهش برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنیم.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به برگزاری جلسات متعددی در سازمان نوسازی در حیطه مدارس سبز گفت: همایش ملی مدیریت سبز اسفندماه در هرمزگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.