فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به نقش آئین‌های مذهبی در پیشگیری از بسیاری ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی گفت: در این زمینه هیات امنا و دیگر فعالان مذهبی در طول تاریخ انقلاب سد راه تهاجم فرهنگی دشمن بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار جمعی ازفعالان مذهبی گفت: برقراری نظم و امنیت برنامه‌ها و گردهمائی‌های مذهبی باعث افتخار مجموعه انتظامی است و در این میان همراهی مسئولان هیات‌ها و هیات امنا با پلیس بسیار راهشگا بوده است.

وی افزود: در عصر کنونی که قشر جوان ما از جهات فکری، اندیشه، رفتاری و سبک زندگی مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار گرفته اند برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌های مختلف به خوبی توانسته اند این قشر را جذب و در مسیر صحیح هدایت کنند.

وی یادآور شد: فراموش نکنیم که همین حرکت‌های مذهبی بودند که انقلاب ما را از آغاز تا اکنون در مسیر صحیح خود حفظ و جوانان ما را از آسیب‌های بسیاری محافظت کردند.

وی ادامه داد: در مجموعه انتظامی نیز سعی بر این است در کنار حضور و مشارکت گسترده در آئین و گردهمایی‌های مذهبی به ارتقاء معنویات کارکنان نیز توجه ویژه داشته باشیم چراکه معنویات یکی از مولفه‌های موفقیت کارکنان در انجام وظایفشان محسوب می‌شود.

سردار ناظری گفت: در این میان پلیس در کنار برقراری نظم و امنیت همواره از دیگر جهات اطمینان خاطر دارد چراکه اعضای هیات‌های مذهبی و هیات امنا هم به امر نظم و امنیت و هم در زمینه فرهنگ سازی و پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها مشارکت بسیار خوبی دارند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قمه کشی و دیگر حرکات خرافی در بین مردم جائی ندارد تصریح کرد: ان شاء الله در محرم امسال نیز برگ زرین دیگری از شور حسینی و خدمت به عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام رقم بخورد که در این زمینه از هم اکنون جلسات و نشست‌های هماهنگی و برنامه ریزی در دستورکار پلیس سراسر استان قرار گرفته اند.
انتهای پیام/ی

قمه کشی و دیگر حرکات خرافی در بین مردم جائی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار