به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکههای اجتماعی و اپلیکیشن های مختلفی که در زمینههای گوناگون در فضای مجازی توسعه داده شده و در دسترس کاربران گوشیهای هوشمند و رایانه ها قرار گرفته است، نظر و توجه میلیاردها کاربر را در کشورهای مختلف جهان به سمت و سوی خود جلب کرده است به گونهای که آنها زمان قابل توجهی از شبانه روز را برای استفاده از اپلیکیشنهای پیامرسان و شبکههای اجتماعی صرف میکنند.
بیشتربخوانید: رابطهای نامتعارف در اینستاگرام که برملا شد
بر اساس گزارش وب سایت visualcapitalist ، حالا کارشناسان و محققان با بررسی داده و اطلاعات موجود و به اشتراک گذاشته شده در هر دقیقه در شبکه های اجتماعی، به اعداد و ارقام جالب توجهی دست یافتهاند که در زیر به مهمترین آنها اشاره شده است:
کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام در هر دقیقه در سال ۲۰۱۹ میلادی به طور متوسط ۲۷۷ هزار و ۷۷۷ استوری به اشتراک میگذارند
کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب که بزرگترین پلتفرم تماشای محتوای آنلاین در جهان به شمار میرود، به طور متوسط در هر دقیقه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ویدیو در این پلتفرم تماشا میکنند.
شبکه اجتماعی تامبلر (Tumblr) نیز میزبان ۹۲ هزار و ۳۴۰ پست در هر دقیقه از سوی کاربران بوده است.
طبق این آمار ، ۱۸۸ میلیون ایمیل از سوی کاربران در سراسر جهان از طریق پستهای الکترونیک توسعه داده شده توسط شرکتهای مختلف ارسال میشود.
کاربران همچنین در هر دقیقه از طریق پلتفرم پیامرسان اسکایپ ۲۳۱ هزار و ۸۴۰ ویدیوکال یا تماس تصویری گرفته و برقرار میشود.
در هر دقیقه حدودا ۱۸ میلیون پیام متنی از طریق اپلیکیشنهای پیامرسان و شبکه های اجتماعی بین کاربران جهان ارسال و منتقل میشود.
کاربران اینستاگرام همچنین ۵۵ هزار و ۱۴۰ پست در هر دقیقه بر روی پلتفرم این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته و در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند.
۵۱۱ هزار و ۲۰۰ توییت در هر دقیقه بر روی شبکه اجتماعی توییتر منتشر میشود.
همچنین به نظر میرسد در این مدت زمان کوتاه ، کاربران آمریکایی چهار میلیون و ۴۱۶ هزار و ۷۲۰ گیگابایت از اینترنت را برای کاربردهای مختلف و انجام کار و فعالیتهای موردنظر خود استفاده میکنند.
بالغ بر ۳۹۰ هزار اپلیکیشن نیز از طریق پلتفرم فروشگاههای آنلاین همچون پلیاستور گوگل و اپ استور اپل در هر دقیقه دانلود و نصب میشود.
کاربران نتفلیکس به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش و استریم آنلاین فیلم و سریال در جهان ، بالغ بر ۶۹۴ هزار ساعت محتوا و ویدیو را به تماشا مینشینند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/