یک باند کلاهبرداری اینترنتی توسط پلیس فتای چهارمحال و بختیاری در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و یکی از متهمین دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی توسط پلیس فتا چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات چهارمحال وبختیاری از شناسایی باند کلاهبرداری اینترنتی توسط پلیس فتای استان در یکی از استان‌های مرکزی کشور خبر داد.

او افزود: این افراد با ارسال لینک‌های آلوده و درگاه جعلی و یا از طریق کپی برداری و فیلمبرداری از کارت‌های بانکی مشتریان و بهره برداری از رمز دوم کارت‌های بانکی، اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

عسگری اضافه کرد: در یکی از این کلاهبرداری‌ها در چهارمحال وبختیاری، متهمین با استفاده از رمز دوم یکی از شهروندان، یک میلیارد ریال از حساب وی خارج کرده بود.

او ادامه داد: با هوشیاری پلیس فتا چهارمحال و بختیاری یکی از متهمین شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر شد.

وی گفت: سه متهم این پرونده‌ها افراد در رده سنی حدود ۲۰ تا ۳۰ سال هستند و بیشتر به دلیل انگیزه‌های مالی وارد جرایم شده بودند.

عسگری بیان کرد: تعداد زیادی پرونده در این زمینه تشکیل شده و میزان وجوهات این پرونده در دست بررسی است.

انتهای پیام/ز

شناسایی باند کلاهبرداری اینترنتی توسط پلیس فتا چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار