معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آمادگی ۲۱۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جبار قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین حسینی (ع) از آمادگی ۲۱۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: مدیران کاروان‌ها و هیات‌های مذهبی برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری مستقر در پایانه‌های عمومی مسافربری اقدام کنند.

قهاری مهمترین اولویت این کمیته را افزایش ایمنی در حمل و نقل، دادن خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران اربعین حسینی (ع) بیان کرد و افزود: برای دادن این خدمات ۳۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی و همچنین ۳۰۰ نفر از پرسنل راهداری حضور فعال دارند.

او اضافه کرد: همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین در ۹ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های تابعه و ۲۶ راهدارخانه استان تمام توان خود را برای سفر زائران به‌کار خواهد گرفت.

قهاری در ادامه بیان داشت:  بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی راه‌های کشور ۱۴۱، سامانه پیامکی (۳۰۰۰۱۴۱) پل ارتباطی اخذ نظرات و پیشنهادات کاربران جاده‌ای از وضعیت ارائه خدمات مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و تیرپارک‌ها، سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای ارتباط مردمی و دریافت انتقادات و پیشنهادات از وضعیت نمازخانه‌های واقع در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی، سامانه پیام کوتاه نظارت مردمی ۱۱۰۱۲۰ پلیس به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر وکاهش تصادفات از دیگر موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شد .

انتهای پیام/ک

  جلسه کمیته حمل و نقل وسوخت اربعین حسینی (ع)

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار