در حالی که قرار بود تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان کشورمان به مسابقات ساحلی اعزام شوند ظاهرا این اعزام منتفی است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پیش تر عنوان شده بود که تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان کشورمان برای حضور در رقابت‌های ساحلی عازم قطر خواهد شد با این حال شنیده می‌شود که ظاهرا این اعزام منتفی است و قرار نیست بانوان کشورمان به این مسابقات اعزام شوند.

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در همین خصوص بیان داشت: فعلا حضور بانوان در مسابقات ۳ نفره قهرمانی آسیا منتفی است، روز گذشته و در جلسه‌ای که میان نواب رئیس، روسای فدراسیون‌ها و صالحی امیر و داورزنی انجام شد معاون وزیر ورزش عنوان کرد که حضور بانوان بسکتبال ۳ نفرله کشورمان در رقابت‌های ساحلی منتفی است.

او درباره علت این اتفاق عنوان داشت: بحث ظاهری مطرح است و از آن جایی که عنوان ساحلی روی این مسابقات است احتمالا این تصور به وجود آمده که نحوه برگزاری آن با دیگر رقابت‌های بسکتبال ۳ نفره متفاوت است در صورتی که این گونه نیست و این مسابقات در همان زمین‌های مخصوص بسکتبال برگزار می‌شود و دقیقا همان شرایط بازی‌های دیگر بسکتبال ۳ نفره را دارد و حتی قرار نیست بازیکنان با پا‌های برهنه و روی شن بازی کنند.

شجاعی ادامه داد: فردا قرار است با طاهریان جلسه‌ای داشته باشم و این موارد را بگویم تا ببینیم چه می‌شود، پیش‌تر هم در فوتبال چنین مسئله‌ای بود، اما با پیگیری آن به نتیجه رسیدیم.

نایب رئیس بسکتبال بانوان کشورمان در پایان و درباره شرایط تمرینی تیم بسکتبال ۵ نفره هم گفت: تمرینات چندی پیش به پایان رسید و بازیکنان قرار است یک هفته استراحت داشته باشند و پس از آن دوباره تریناتشان را از ۱۶ مرداد آغاز کنند و ۲۹ مرداد هم به مسابقات قهرمانی غرب آسیا اعزام شوند.


بیشتر بخوانید:

شجاعی: زمان و محل برگزاری مسابقات کاپ آسیا مشخص نیست/ لیگ برتر از آبان آغاز می‌شود

شجاعی: مدال برنز عبدالوند پس از چهل سال برای بسکتبال بانوان به دست آمده است

شجاعی: نباید انتظار داشت تیمی که به تازگی کارش را آغاز کرده روی سکو برود/ ۲ بازیکن جایگزین مصدوم‌ها شدند


انتهای پیام/ 

اظهارات فریده شجاعی درباره اعزام تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار