واکنش رسانه‌های ضد و نقیض بحرینی به قهرمانی تیم ملی والیبال ایران

رسانه‌های بحرینی هر کدام نسبت به قهرمانی تیم ملی والیبال ایران واکنش‌هایی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که خبرگزاری الوطن بحرین امروز (یکشنبه) گزارش خود را به اتمام رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال والیبال جهان اختصاص داده بود و خبری از قهرمانی سرو قامتان کشورمان منتشر نکرد، یک رسانه دیگر به تمجید از عملکرد بازیکنان ایرانی پرداخت.

واکنش رسانه‌های ضد و نقیض بحرینی به قهرمانی تیم ملی والیبال ایران

رسانه newsofbahrain در یک گزارشی اختصاصی عملکرد ملی پوشان جوان والیبال ایران را مثبت ارزیابی کرد و نوشت: تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک و هیجانی مقابل ایتالیای بدون شکست قهرمانی رقابت‌های والیبال جهان در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرد. ایران در این بازی بسیار هوشیار و سریع عمل کرد و از غفلت بازیکنان ایتالیا بهره لازم را برد.

این اولین باری است که والیبالیست‌های ایرانی قهرمانی رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کنند و تنها در سال ۲۰۰۷ مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویختند. این در حالی است که تیم ملی والیبال ایتالیا از عنوان داران این تورنمنت محسوب می‌شود.

در انتهای این تورنمنت ۳ ایرانی جز بهترین‌ها شناخته شدند، پوریا یلی، مرتضی شریفی و امیرحسن اسفندیار جز ترکیب طلایی این رقابت‌ها بودند.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی جوانان جهان و افتخاری دیگر برای والیبال ایران 

ایران ۳ - برزیل صفر/ صعود تاریخی به فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

تیم ملی جوانان ایران ۳ - ایتالیا ۲/تکمیل نمایش اقتدار در بحرین / مدال تاریخی طلای قهرمانی جهان بر گردن سرو قامتان جوان / تسلیم لاجوردی پوشان در منامه


انتهای پیام/ 

بازتاب قهرمانی والیبال ایران در رسانه های بحرینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار