رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال استاندارد که از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به اردبیل اختصاص یافته است خبر داد.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بعدازظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار هیات فوتبال استان اردبیل در سالجاری ایجاد آکادمی فوتبال استان که با پیگیری‌های هیات فوتبال استان از طریق فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا زمین چمن مصنوعی از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به اردبیل اختصاص یافت.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی درجه یک فوتبال در اردبیل با مشارکت شرکت ایتالیایی در مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان که از اعتبارات کنفدراسیون فوتبال آسیا تامین شده و در اختیار هیات فوتبال استان اردبیل قرار گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: این مجموعه برای تربیت و برگزاری اردوی تیم‌های فوتبال پایه استان استفاده خواهد شد تا یک آکادمی منظم برای شناسایی و پرورش استعداد‌های خوب برای فوتبال پایه در اردبیل باشد.

نوتاش همچنین از احداث زمین بزرگ در اردبیل خبر داد و افزود: در تلاش هستیم یک زمین بزرگ از اعتبارات فدراسیون فوتبال و AFC که مکاتبات آن هم انجام شده در اردبیل احداث کنیم.

وی همچنین از احداث زمین فوتبال ساحلی برای اولین بار در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: مقدمات کار احداث زمین فوتبال ساحلی با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل انجام شده است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: هدف از احداث زمین فوتبال ساحلی در اردبیل با توجه به قابلیت فوتبالیست‌های استان و توانایی آن‌ها شاهد تیم و بازیکنان شایسته‌ای در فوتبال ساحلی کشور باشیم.

انتهای پیام/ح

احداث زمین فوتبال ساحلی برای اولین بار در اردبیل

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.