بازرسی و نظارت بر روی نرخ کالا‌ها

فرماندار شهرستان رشت گفت: بایستی کشیک‌هایی حتی در ساعات غیراداری برای بازرسی و نظارت بر روی نرخ کالا‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و ساماندهی سواحل شهرستان رشت گفت: خونگرمی و مهمان‌نوازی مردم شهرستان رشت ما را مکلف می‌کند که امکانات لازم برای ورود مسافران را فراهم کنیم.

وی افزود: افزایش ورود مسافران اثرات مثبتی بر اقتصاد شهرستان رشت دارد لذا خدمات ما باید به‌گونه‌ای باشد که منتج به افزایش ورود مسافران شود.

مومنی‌زاده با اشاره به ضرورت توجه به حوزه زیرساخت‌ها و خدمات مستمری که دستگاه‌های اجرایی باید به مسافران ارائه دهند گفت: باید زیرساخت‌های بخش‌های مختلف و واحد‌های گردشگری در سطح شهرستان رشت را گسترش دهیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه هرساله در ایام تعطیلات مسافران زیادی وارد گیلان و شهرستان رشت می‌شوند افزود: باید با جدیت و نظارت بیشتری به مسافران خدمات ارائه دهیم و معرفی جاذبه‌های گردشگری و طبیعی شهرستان رشت نیز در ورود مسافران بیشتر تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر استقرار ایستگاه ثابت اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران در این شهرستان عنوان کرد: تابستان فرصت مغتنمی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف و کار فرهنگی است و مسئولان بایستی از فرصت باقیمانده به‌خوبی بهره گیرند.

مومنی‌زاده مهم‌ترین خدمت به مردم را تامین نظم و امنیت دانست و تصریح کرد: باید به نحو شایسته نظم و آرامش را برای مردم فراهم کنیم و در پیک دوم سفر‌ها یعنی در ایام شهریور تلاش‌ها را مضاعف کرده تا برای مسافران مشکلی به‌وجود نیاید.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به کنترل نرخ کالا‌ها تاکید کرد: بایستی کشیک‌هایی حتی در ساعات غیراداری برای بازرسی و نظارت بر روی نرخ کالا‌ها انجام شود تا تخلفی در این رابطه موجب آزار مردم و مسافران نشود.

وی از زباله‌های انباشته شده در ورودی و خروجی راه‌ها گله کرد و گفت: با وجود تذکرات متعدد هنوز شاهد انباشت زباله در مناطق مختلف هستیم و مسئولان مربوطه بایستی نسبت به پاکیزگی و نظافت شهر و روستا‌های گیلان جدی‌تر اقدام کنند، زیرا باعث قضاوت مسافران درباره فرهنگ مردم گیلان و رشت می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به غرق شدن تعدادی از مسافران در رودخانه‌های استان گیلان تصریح کرد: در حاشیه رودخانه‌ها با نصب تابلو‌های هشدار و فنس کشی آن محل در صورت لزوم اقدام شود تا شواهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/آ

فرماندار رشت خواستار کنترل نرخ کالا‌ها در ساعات غیر اداری شد

برچسب ها: مسافران ، نرخ کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.