وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری دو روزه صبح امروز وارد آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، منصور غلامی با استقبال مسئولان محلی وارد تبریز شد و با حضور درمرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برنامه‌های خود را آغاز کرد.

افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی دانشگاه تبریز، حضور و شرکت در چند نشست با دانشگاهیان، بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دیدار با دانشگاهیان و مسئولان آذربایجان شرقی برنامه‌های دکتر غلامی در سفر دو روزه به این استان است.

بهره برداری از سیستم بخارپز برای پخت غذا برای اولین بار در بین دانشگاه‌های کشور، افتتاح ساختمان مرکزی حراست، افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی اهر، بازدید از مرکز رشد و حضور در جلسه‌های هیئت امنای دانشگاه تبریز، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان و دیدار با استاندار آذربایجان شرقی برنامه‌های روز اول سفر وزیر علوم به آذربایجان شرقی است.

افتتاح واحد تولیدی شیر و محصولات لبنی دانشگاه تبریز، کلنگ زنی سیستم تصفیه آب قنات، بازدید از مراکز و دانشکده‌های مختلف، نشست با ایثارگران و جلسه با شورای دانشگاه و هیات ممیزه و نمایندگان شورای صنفی دانشگاه تبریز از جمله برنامه‌های روز دوم سفر وزیر علوم به استان آذربایجان شرقی اعلام شده است.

 

انتهای پیام/ش

 وزیر علوم به آذربایجان شرقی سفر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.