فرماندار چرداول گفت:اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان چرداول ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رشد ۱۷ درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان چرداولبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مراد یگانه فرماندار چرداول گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان امسال ۴۰۰ میلیارد ریال است که ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: اولویت توزیع اعتبارات با طرح‌های نیمه تمام و زا در شهرستان است و تلاش می‌کنیم با نظارت و تدابیر عملی و تزریق این اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام و در دست ساخت را در تمام حوزه‌ها در مناطق شهری و روستایی به سرانجام برسانیم.

یگانه عنوان کرد: این اعتبارات در فصل‌های کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب، ورزش، راه و شهرسازی، راهداری، آموزشی و فرهنگی جذب خواهد شد.

فرماندار چرداول یادآور شد: این میزان اعتبارات برای ۸۳ طرح و پروژه نیمه تمام شهرستان چرداول تخصیص و در آینده توزیع خواهد شد و تخصیص این مقدار اعتبار بیانگر توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر برخوردار است که روند رشد و توسعه شهرستان را سرعت خواهد بخشید.

یگانه مهمترین طرح‌های شهرستان چرداول را هشت طرح راه و شهرسازی، هشت طرح راهداری، چهار طرح برق رسانی، پنج طرح منابع طبیعی، سه طرح آبفا شهری، سه طرح آبفا روستایی، پنج طرح جهاد کشاورزی، سه طرح ورزشی و هشت طرح حوزه شهرداری‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/با

رشد اعتبارات تملک دارایی شهرستان چرداول

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.