۲ داور معروف ایران در تست‌های آمادگی جسمانی پیش فصل فدراسیون فوتبال شرکت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال ایران از مردود شدن ۹ داور و ۱۰ کمک داور لیگ برتری در تست‌های آمادگی جسمانی پیش فصل لیگ نوزدهم خبر داد.

محمد حسین زاهدی فر، اشکان خورشیدی، رضا کرمانشاهی، یاسر همرنگ، رضا عادل، پیمان فرخی مهر، مجید محمدی، سعید رحیمی مقدم و شاهو اصلانی، ۹ داوری هستند که به دلایل مختلف نتوانستند در تست‌های آمادگی جسمانی زیر نظر محمد صالح سوبخیدین شرکت کنند یا آن را با موفقیت پشت سر بگذارند.

اشکان خورشیدی که یکی از بهترین داوران فصل گذشته لیگ برتر بود و حتی بازی برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۹ را سوت زد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من و زاهدی فر به دلیل آسیب دیدگی اصلا در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت نکردیم که بخواهیم در این تست‌ها مردود بشویم.

او درباره اینکه آیا قرار است کمیته داوران بار دیگر از او تست بگیرد یا خیر، بیان کرد: من اکنون در کلاس‌های پیش فصل داوران شرکت می‌کنم و قرار است حدود یک ماه دیگر تست بدهم. البته احساس می‌کنم فرصت دیگری در اختیار داورانی که در این تست‌ها رد شدند قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: ۱۹ داور در تست‌های آمادگی جسمانی رد شدند


انتهای پیام/

حضور داوران در تست آمادگی جسمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار