لزوم تنظیم برنامه برای حفاظت اراضی ملی و دولتی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر لزوم تنظیم برنامه برای حفاظت اراضی ملی و دولتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه شورا حفاظت از حقوق بیت المال استان باحضور ریاست دادگستری کل استان، معاون سیاسی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی استانی و شهرستانی در سالن جلسات امامت دادگستری کل استان برگزار شد.


علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری استان در این جلسه گفت:مسایل زیادی در زمینه‌های منابع طبیعی و اراضی قابل بحث است که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

او  افزود: عمل به قوانین در هر زمینه شرط اساسی است بس تا زمانی که قانونی نسخ نشده قابل اجراست.

در ادامه گفت: با نگاه خدمت رسانی دنبال کار مردم هستیم و از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم هر کدام در حوزه کاری خود مراقب باشند بیت المال هدر نرود.

وی در خصوص تخریب بستر رودخانه‌ها اظهار داشت: برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه لازم است از ساخت و ساز و تجاوز به این حریم‌ها جلوگیری شود و همه باید از منابع طبیعی و انفال مراقبت کنیم.

در این جلسه مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: بر اساس دستور سریع قانون و بخشنامه ریاست قوه قضائیه شرکت آب منطقه‌ای متولی اصلی انهار و حریم رودخانه ها، منابع طبیعی متولی نگهداری و صیانت از مراتع و جنگل‌ها بوده و جهاد کشاورزی مسوول حفاظت از اراضی کشاورزی، راه و شهرسازی مسوول حفاظت از اراضی دولتی و محدوده شهر می‌باشد همچنین شهرداری مسوول حفاظت از اراضی دولتی و محدوده شهر است که باید از حقوق بیت المال صیانت کند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.