بخشدار خرانق با اشاره به اختصاص بودجه به طرح‌های عمرانی روستا‌ها، گفت: استفاده از ظرفیت‌ سرمایه گذاری در روستا‌ها باعث رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستا خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  جاوید عیدانی بخشدار خرانق گفت: اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی روستا‌های بدون دهیاری در سال گذشته حدود ۱۴ میلیارد ریال بوده است و اگر کیفیت کار‌ها افزایش یابد توسعه روستایی با شدت بیشتری محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده‌ی این اعتبارات با نظر مساعد فرماندار شهرستان اردکان در حوزه‌ی آبرسانی، جاده‌های روستایی، قنوات، پوشش انهار، تامین روشنایی و برق‌رسانی، سطل زباله و تابلو‌های معرفی روستایی بوده است که اکثر آن‌ها به اتمام رسیده و بخشی نیز در حال اجرا است.

بخشدار خرانق همچنین تصریح کرد: اختصاص اعتبار جهت تکمیل مخزن روستای رباط پشت بادام با هدف آبرسانی به آبادی‌های فاقد دهیاری اطراف این روستا به آبفار، خرید موتور برق برای ۱۰ آبادی و مزرعه فاقد دهیاری، مرمت، پیشکارکنی و لایروبی قنوات بیش از ۱۵ آبادی، تیغ زنی و شن‌ریزی بیش از ۸۰۰ کیلومتر جاده‌های بین مزارع روستایی و رفع مشکل ارتباط تلفنی سه آبادی در دهستان رباطات، مرمت استخر و محوطه‌ سازی بخشی از روستا‌های بدون دهیاری، ساخت و مرمت سرویس بهداشتی و حمام از مهمترین طرح‌های اجرا شده از طریق این اعتبارات بوده است.

وی با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در روستا‌ها از سوی دهیاران، گفت: استفاده از ظرفیت‌های روستا‌ها نقش مهمی در رونق اقتصادی روستا خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

ارائه تسهیلات به طرح‌های عمرانی روستا‌ها

برچسب ها: بودجه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار