ویدئویی را مشاهده می‌کنید که روایتگر حقیقت اسف‌بار معیشت مردم در زمان شاه است و نشان می‌دهد مردم چگونه در چه فلاکتی زندگی خود را می‌گذراندند.

تصاویری از رفاه مردم ایران در دوران پهلوی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که سلطنت‌طلبان و حامیان رژیم پهلوی مدعی رفاه معیشت مردم پیش از انقلاب اسلامی هستند تصاویر و مستندات موجود از احوال زندگی مردم گواهی بر دروغ بودن  این ادعای مضحک و غیرواقعی است.

 مردم ایران در شرایطی که برای گذراندن زندگی خود به دردسر افتاده وشاهد بی‌عدالتی و اختلاف طبقاتی مردم عادی با خانواده پهلوی بودند، به رهبری امام خمینی(ره) دست به اعتراض زدند.

تصاویر مستند موجود از زندگی مردم پیش از انقلاب در شرایطی که کشور با تحریم‌های ظالمانه آمریکا روبرو نبود و این کشور را به عنوان حامی خود می‌شناخت قابل توجه است.


بیشتر بخوانید: واکنش جالب کاربران به پست ربع پهلوی در سالروز مرگ پدرش +تصاویر


در ادامه ویدئوی منتشرشده از زندگی  مردم پیش از انقلاب اسلامی را می‌بینید که روایتگر سطح معیشتی مردم و اختلاف طبقاتی آن دوران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شاه هم مثل قاجاری ها مملکت رو خراب کرد ولی از زمانی که جمهوری اسلامی اومد همون یارانه ی 45 هزاری توی زمان احمدی نژاد شکم خیلی ها رو سیر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر شاه
آخرین اخبار