۱۳۰ کانون فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور وجود وارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین احمدیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر به شهرکرد گفت: ۱۳۰ کانون فرهنگی در سراسر کشور ویژه برای کار‌های فرهنگی و تربیتی برای مددجویان تأسیس شده است.

او افزود: ۴۵ خوابگاه دانشجویی نیز برای دختران و پسران و تعدادی اردوگاه‌های فرهنگی، تربیتی و تقریحی در استان‌های مشهد، مازندران، گیلان و استان‌های مرزی برای رفاه و استفاده مددجویان ساخته شد.

احمدیان اضافه کرد: پارسال بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان این نهاد با همکاری خیرین به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شدند.

او ادامه داد: در اردوگاه فرهنگی، تربیتی کمیته امداد روزانه دو هزار نفر از امکانات این اردوگاه استفاده و حدود ۸ تا ۱۲ ساعت در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

احمدیان گفت: برای دانش‌آموزان و دانشجویان دو طرح «وارثین و سدید» برنامه‌ریزی شده است که دانشجویان ۱۵ روز در مشهد مقدس و دانش‌آموزان ۱۰ روز در مراکز برخی استان‌های توانمند حضورمی یابند.

او افزود: در کمیته امداد مددجویان بر اساس سن و نوع نیاز طیف‌بندی شده و برای هر دوره متناسب با شرایط ویژه‌ای که دارد برنامه فرهنگی به آنان ارائه می‌شود.

احمدیان اضافه کرد: امسال حدود ۴۲ هزار نفر در مسابقات قرآنی کمیته امداد شرکت کردند.

او ادامه داد: به صورت تخصصی برنامه‌ای برای کودکان پنج تا هفت سال آموزش قرائت قرآن برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ف

اجرای دو طرح وارثین و سدید ویژه مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.