معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان به‌علت شرایط آب و هوایی و ارتفاع از دریا در حال حاضر اردوبام مسابقات ورزشی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ویژگی های این استان همچون شرایط آب و هوایی مناسب، موقعیت جغرافیایی، ارتفاع بالا از سطح دریا و زیرساخت‌های مناسب ورزشی گفت: با توجه به این شرایط، شهرکرد و سایر شهرستان‌های استان به عنوان اردوبام رشته‌های مختلف در سطح ملی انتخاب می‌شود.

او با بیان اینکه میزبانی شهرکرد در برگزاری رویداد‌های ورزشی اتفاقات خوبی در استان را به همراه دارد، افزود: این میزبانی تحکیم دوستی‌ها و ترویج آداب و رسوم مردم مناطق استان در کشور را در پی دارد.

مردانی با اظهار امیدواری از اینکه دانشجویان با غنای فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری استان آشنا شوند، اضافه کرد: دانشجویان در این رویداد‌های فرهنگی و ورزشی سفیران معرفی استان به مردم کشور هستند.

او با اشاره به لزوم همگانی شدن ورزش در جامعه، ادامه داد: با اشاعه ورزش در مدارس و دانشگاه‌ها بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه از بین می‌رود.

گفتنی است؛ پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان علمی کاربردی از پنجم مردادماه در دو بخش دختران و پسران آغاز شد و تا هفدهم مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان علمی کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار