نخست‌وزیر جدید انگلیس قصد دارد به منظور آماده‌سازی این کشور برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، بزرگترین کمپین تبلیغاتی از زمان جنگ جهانی دوم را به راه بیاندازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تلگراف، بوریس جانسون، نخست وزیر جدید انگلیس قصد دارد تا بزرگترین کمپین تبلیغاتی از زمان جنگ جهانی دوم را به منظور آماده سازی این کشور برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آغاز کند؛ کمپینی که شامل تبلیغات در رادیو، تلویزیون و بنر‌های تبلیغاتی خواهد بود.

به گزارش این روزنامه، روز یکشنبه بوریس جانسون از وزرای خود خواست تا خود را برای خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا آماده کنند و میزان پیشرفت را در کمیته اضطراری دولت موسوم به کبرا گزارش دهند.

جزئیات این کمپین تبلیغاتی هنوز مشخص نشده؛ اما بخشی از آن شامل تحویل بروشور به تمامی خانه‌ها در انگلیس می‌شود.

یک منبع در خزانه داری انگلیس در این خصوص گفت: از زمان جنگ جهانی دوم، کمپینی تبلیغاتی به این بزرگی را نمی‌توانم به یاد بیاورم. پول‌های فراوانی به این کمپین تبلیغاتی اختصاص داده شده است.

همچنین ساجد جاوید، رئیس خزانه انگلیس تصمیم دارد طرح‌هایی را این هفته با بودجه یک میلیارد پوند برای آماده سازی خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا ارائه دهد.

پیشتر ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس به دلیل اختلافات در خصوص خروج لندن از اتحادیه اروپا از سمت خود استعفا داد. بوریس جانسون، نخست وزیر جدید انگلیس بلافاصله پس از انتخاب شدنش اعلام کرد لندن در ۳۱ کتبر از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار