به مناسبت توقیف نفتکش استینا ایمپرو توسط نیروی دریایی سپاه، پوستری با عنوان " آبی بر آتش" را مشاهده می‌کنید.

نفتکشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به تاریخ چهل‌ساله انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که در این سال‌ها در ابعاد مختلف نظامی اعم از هوایی، زمینی، دریایی و اطلاعاتی در زمینه مواجهاتی که بین کشورمان و دشمنان رخ داده است، بنگریم، به خوبی و وضوح به این نکته واقف می‌شویم که نظام جمهوری اسلامی در تمامی این ابعاد با رشد و پیشرفتی فوق‌العاده روبرو بوده‌ است.

خلیج فارس یکی از عرصه‌های همیشگی محل تنازع بین دشمنان و کشورمان بوده است که البته امروز قدرت اول در این منطقه جمهوری اسلامی است؛ ایرانِ امروز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار در این منطقه قرار دارد و هم‌اکنون امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس بر عهده نیروهای دلاور نظامی کشورمان است. 


بیشتر بخوانید:  #تنبیه_ملکه/ اینکه گفتن یکی بزنید، ده تا می‌خورید، یعنی اینکه میخوان ده تا نفتکش توقیف کنن؟


به تازگی هم یک نفتکش انگلیسی به نام «استنا ایمپرو» به دلیل نقض مقررات دریایی و رفتار خطرزا، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد. یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این نفتکش را توقیف کرد.

به مناسبت توقیف نفتکش استینا ایمپرو توسط نیروی دریایی سپاه، پوستری با عنوان " آبی بر آتش" را مشاهده می‌کنید.

نفتکش

انتهای پیام/

برچسب ها: نفتکش ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فتح الله
۰۰:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
خوب متوجه شدم سیستم آنلاین بروزرسانی خودکار نشود ادامه شروع به کار می رود و در حال حاضر به لحظه برش وب سایت رسمی فروش محصولات ایران ?? موزیک ? صفحه بحث گفتگو درباره جزئیات فوری نمایش وضعیت درحال بررسی تاییدی دانشگاه تهران افتخار من است دستورات پیروی خواهم کرد البته اجازه دادی نظرات من را علاقه مند نکنید ❓