قهرمان دوومیدانی جهان گفت: با حضور کیهانی در فدراسیون دوومیدانی، تک محوری و مدیریت تک نفره باب شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان مهاجر شجاعی قهرمان پیشین دوومیدانی جهان در مورد جدایی برخی بازیکنان از فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: خیلی از بازیکنان به دلیل بی برنامگی فدراسیون کنار کشیدند و سجاد مرادی هم به دلیل ثبت نشدن قرارداد و مشکلات موجود، از فدراسیون رفت.

او ادامه داد: کیهانی تک محوری کار می‌کند و همه سفر‌ها را خودش می‌رود و بابت هر سفر ۱۰۰۰ یورو می‌گیرد. او در هتل‌های جداگانه از بازیکنان تیم ملی اقامت دارد. پرواز‌های بیزنیس کلاس او ۳ تا بوده که تکذیب می‌کند و می‌گوید اگر یک پرواز بیزنس کلاس داشته باشم از فدراسیون کنار می‌کشم!

مهاجر شجاعی در ادامه صحبت‌هایش در مورد کیهانی بیان کرد: در مصاحبه رادیویی کیهانی من را از دسترس خارج کرد تا من روی خط تلفنی آمدم. فروردین ماه امسال تورنمنت مهمی داشتیم و اصلا آماده سازی خوبی صورت نگرفت و تنها حدادیان و یک نفر مدال گرفتند.

قرار شد کیهانی افرادی که برای دوومیدانی مشکل‌ساز بودند را کنار بگذارد، اما این اتفاق نشد. رفتار کیهانی بعد اینکه رای گرفت ۱۸۰ درجه برگشت! کیهانی در کار هیئت‌های مختلف دخالت و با شایسته سالاری افراد را انتخاب می‌کرد.

او افزود: دوومیدانی کاران ما مثل وظیفه دوست که ۲ متر و ۲۵ سانت پریده را کنار گذاشتند، اما گفتند کاری با آن‌ها ندارد. ۱۵ شهریور ماه دوره جدید انتخابات فدراسیون آغاز می‌شود و امیدوارم نفر بعدی به حق رای بیاورد. آبان ماه تیم را با بازیکنان و مربیان که حقوق می‌گرفتند توانستند مدال بگیرند. در سیستم اقتصادی ما چگونه می‌توان بدون حقوق فقط به قول کیهانی پاداش بگیرند.

او در مورد حسین کیهانی که اخیرا به دلیل دوپینگ محروم شده بود گفت: کیهانی شرایط خوبی داشت، هم در تمرینات و هم در مسابقات دوومیدانی، اما فدراسیون دوومیدانی در بخش پزشکی ضعیف است و این بازیکن به دلیل بی توجهی مکمل تقلبی مصرف کرد و در نهایت محروم شد.

مهاجر شجاعی در مورد تقسیم پاداش توسط فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: پاداش‌های دوومیدانی به سلیقه کیهانی تقسیم شد. حدود ۱۴۴ میلیون به صیامی داده شد که اصلا نه تیمی داشته است و نه شاگردی، اما حتی می‌گوید بخشی از آن را هدر می‌دهند. برخی از این پاداش‌ها اصلا معلوم نشد چه شد و به دست ورزشکار نرسید.

وی بیان کرد: قبلا ۶ یا ۷ ورودی المپیک داشتیم، اما الان ۲ ورودی داریم، حسن تفتیان و حدادی. همه دوست دارند سهمیه بگیرند و با قدرت کار را شروع کنند و زنگ تفریح نشویم که کیهانی اصلا برایش مهم نیست. مهرماه هم چند بازیکن شانس مدال داریم. اما وضعیت خیلی بدی است و شاید در کسب سهمیه موفق نباشیم.

مهاجر شجاعی در مورد سایر اعضای تیم ملی عنوان کرد: خیلی در بخش دوومیدانی بانوان پتانسیل داریم. نایب رئیس فدراسیون بانوان اصلا صحبت نمی‌کند و کیهانی می‌خواهد او صحبت نکند و همه از او تبعیت کنند. در کمیته آموزش دوومیدانی کسی شاغل است که کارمند بیمه است و چند شغله. بحث استعدادیابی در ورزش ما رها شده است. در مسابقات کشوری خرم آباد یک نفر از افراد تیم‌های ملی نبودند. باید بر اساس قوانین و مقررات جهانی برای استعدادیابی اعضای تیم ملی حضور پیدا کنند.


بیشتر بخوانید:

کیهانی سفر‌های غیر ضروری زیادی رفته است/ بازرسی وزارت ورزش با متخلفان برخورد کند

مهاجرشجاعی: اقدامات کیهانی جنبه عوام فریبانه دارد/ دوندگان دوی پارس توریست بودند!


انتهای پیام/

اظهارات مهاجر شجاعی درباره وضعیت دو و میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار