عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ضمن اعلام مخالفت با تحریم‌های واشنگتن علیه ایران، کوبا و ونزوئلا، گفت این اقدامات مردم را تحت فشار قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ایلهان عمر، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، در سخنانی در کنفرانس ملی نتروتس در فیلادلفیا، با تحریم‌های دولت آمریکا علیه کشور‌هایی مانند ایران، کوبا و ونزوئلا، مخالفت کرد.

او گفت: وقتی درباره تحریم‌ها صحبت می‌کنیم، چه درباره ونزوئلا باشد یا ایران یا کوبا، می‌دانیم که فضایی برای ما وجود دارد تا از تحریم‌ها برای واداشتن کشور‌ها به انجام کاری که ما می‌خواهیم استفاده کنیم. اما این تحریم‌ها موجب تغییر هیچ رفتاری در آن‌ها کشور‌ها نمی‌شود، این تحریم‌ها موجب تغییر رفتار کوبا نشده است، هیچ یک از رفتار‌های ونزوئلا را تغییر نداده است و بی‌شک موجب تغییر هیچ یک از رفتار‌های ایران نخواهد شد.

این نماینده دموکرات کنگره در ادامه اظهاراتش با اشاره به ژست عوامفریبانه مقامات واشنگتن برای کمک کردن به مردم کشورهایی که آن‌ها را تحریم می‌کنند، افزود: تنها کاری که این تحریم‌ها، که ما بسیار به اعمال آن‌ها عادت کرده‌ایم، انجام می‌دهند این است که به مردمی که می‌گوییم می‌خواهیم به آن‌ها کمک کنیم، آسیب می‌زند.

عمر اضافه کرد: من کاملا مخالف روشی هستم که ما از تحریم‌ها استفاده می‌کنیم و هدف غایی آن‌ها که بسیار متفاوت از چیزی است که ما می‌گوییم و به مردم نشان می‌دهیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار