امسال ۷۶۰ سهمیه جذب معلم برای خراسان شمالی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قنبرعلی خوش آیینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه امسال قرار است ۵۵ هزار نیرو جذب آموزش و پرورش شوند، گفت: از این تعداد سهیمه ۳۷ هزار نفر به تایید وزارتخانه رسیده است، اما ۱۷ هزار نفر باقی مانده را وزارتخانه تایید نکرده است.

خوش آیینه با اشاره به اینکه از این تعداد نیروی تایید شده، ۲۵هزار نیرو از طریق تربیت معلم و ۱۲ هزار نفر از طریق آزمون جذب می‌شوند افزود: خراسان شمالی از طریق تربیت معلم ۵۰۰ نیرو و با آزمون ۲۶۰ نفر سهمیه استخدامی دارد.

او با اشاره به ۱۷ هزار نفری که مورد تایید وزاتخانه قرار نگرفته است، تصریح کرد: ۶ هزار نفر به عنوان نیروی خدماتی و باقی بصورت حق التدریسی و پیمانی جذب می‌شوند، اما هنوز به طور دقیق سهمیه هر استان اعلام نشده است.

خوش آیینه ادامه داد: میزان سهمیه هر استان مرداد ماه تا مهر ماه سال جاری هر استان اعلام شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی در ارتباط با استخدامی‌های نهضت سوادآموزی اظهار کرد: مدارک تمامی نیرو‌های نهضتی که قبل از سال ۹۲ مشغول به فعالیت بوده اند برای وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود و پس از تایید وازتخانه به صورت حق التدریسی جذب می‌شوند.

پارسال ۶۰۰ نیرو از طریق تربیت معلم و ۲۰۷ نفر نیز با آزمون جذب آموزش و پرورش این استان شدند.

انتهای پیام/د

سهمیه ۷۶۰ نفری خراسان شمالی برای استخدام معلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.