فرمانده انتظامی سبزوار گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در یکی از روستا‌های سبزوار، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری اعضای باند سارقان احشام در سبزوار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی سبزوار گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی ۶ سارق را در شهرستان های سبزوار، مشهد و سرخس شناسایی کردند و پس از تحت نظر قرار دادن این افراد مشخص شد که باندی حرفه‌ای طراح و مجری سرقت‌های مذکور بوده و شگرد سارقان به گونه‌ای بود که پس از سرقت، احشام را به منظور فروش به سایر شهرستان‌های استان منتقل می‌کردند.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار با هماهنگی مقام قضائی ۶ سارق سابقه دار را در رابطه با این سرقت‌ها در مشهد و سرخس در مخفی گاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: متهمان در بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت احشام با همدستی ۱۴ نفر دیگر از همدستانشان در سبزوار و سایر شهرستان‌های سطح استان اعتراف کردند.

بختیاری با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه و کشف ۶۰۰ راس احشام مسروقه از این باند، افزود: تلاش پلیس به منظور دستگیری ۱۴ همدست دیگر این متهمان تا حصول نتیجه ادامه دارد.

انتهای پیام//م. ن

دستگیری سارقان حرفه ای درسبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار