علیرضا آشنا گر گفت: دست به دست شدن قدرت در بین احزاب نشان از وجود دموکراسی بالا در جامعه کشور دارد.

به گزارشر خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با اعضای خانه کشاورز استان با اشاره به وجود احزاب مختلف در کشور گفت: وجود احزاب مختلف نشان از پویایی و نشاط در یک جامعه دارد و دست به دست شدن قدرت در بین احزاب نشان از وجود دموکراسی بالا در جامعه کشور دارد.
وی افزود: باید به دنبال توسعه احزاب باشیم، زیرا هر چقدر احزاب قوی‌تر باشند نحوه پیگیری مطالبات مردم توسط دولت سامان می‌یابد.

استاندار سمنان با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات مجلس تصریح کرد : شما اعضای خانه کشاورز باید تلاش کنید تا مردم حضور پر رنگی در انتخابات داشته باشند و به دنبال کاندیدایی باشید که برنامه مشخص برای ادامه راه خود داشته باشد .

آشناگر با ابرزار رضایت از عملکرد خانه کشاورز اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی در استان محدودیت منابع آبی است و اگر همکاری و مدیریت منابع آب انجام نشود حتما مشکلاتی در آینده به وجود می‌آید و جمعیت ناگزیر منطقه را ترک می‌کنند.

وی با اشاره به مصرف ۹۲ درصد از آب استان در بخش کشاورزی تصریح کرد: باید به دنبال ایجاد روش‌های آبیاری در جهت مصرف آب کمتر و بازده بالاتر در استان باشید و از روش‌های سنتی عبور کنید.

استاندار سمنان با تاکید بر مدیریت آب‌های سطحی استان افزود: بحث انتقال آب دریای خزر در حال پیگیری جدی است و اگر انتقال آب انجام شود بخش بزرگی از نگرانی‌های کشاورزان استان رفع می‌شود.

در این جلسه تعدادی از اعضای خانه کشاورز استان دغدغه‌های خود را در خصوص سرمازدگی باغات شرق استان و لزوم نگاه ویژه دولت به این مناطق و لزوم کمک‌های دولت برای مدیریت آب را بیان کردند.

انتهای پیام / م

۹۲ درصد از آب استان سمنان در بخش کشاورزی مصرف می شود

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.