خامه یار گفت: کارگروه مد و لباس این ظرفیت را دارد تا نقش مهمی در ارائه الگو‌های فاخر اسلامی در این استان ایفا نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز قم گفت: با توجه به عضویت کارشناسان فرهنگی در کارگروه مد و لباس، این کارگروه می‌تواند با الهام از لباس ایرانی اسلامی، با کار تخصصی و کارشناسی به الگوسازی انواع لباس در جامعه بپردازد.

وی اضافه کرد: باید در ارائه الگو تمام جوانب کار سنجیده شود تا دچار چالش، مشکل و ضعف نشویم و در این راستا باید از افرادی که در این زمینه مطالعات کافی داشته اند و مسلط به این امور هستند، استفاده شود.

وی ادامه داد: طراحی لباس‌ها باید به گونه‌ای باشد تا علاوه بر جوان پسند بودن، به روز و اسلامی باشد.

خامه یار بیان کرد: از سوی دیگر لباس‌های اسلامی باید با بسته بندی شیک و فاخر عرضه شود تا اقشار جامعه از خرید این نوع لباس‌ها احساس رضایت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: لباسی مثل کراوات در بسته بند‌های شیک به بازار عرضه می‌شود، در حالی که چادر با جنس نامرغوب و بسته بندی نامناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی از دیگر اقداماتی است که می‌تواند به الگوسازی کمک نماید، گفت: در این نمایشگاه‌ها باید لباس‌های فاخر عرضه و از نمایش لباس‌هایی با کیفیت‌های پایین خودداری شود.

رئیس ستاد اقامه نماز قم تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به بدحجابی شکل گرفته در جامعه بی تفاوت نباشند و مد و لباس اسلامی را به متنقاضیان عرضه نماید.

انتهای پیام/الف

کارگروه مد و لباس باید نسبت به ارائه الگو در قم اقدام کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.