سرپرست پلیس راه استان اردبیل از توقیف ۹۲۵ خودروی متخلف در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدمحمد صفوی، سرپرست پلیس راه استان اردبیل بعدازظهر امروز در نشست با روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان گفت: ۹۲۵ دستگاه خودروی متخلف در استان اردبیل توقیف شده و امسال نیز در برخورد با راکبان موتورسیکلت‌ها ۴۳۵ مورد اعمال قانون شده است.

او افزود: رعایت قوانین، حفظ انضباط و سلامت ترافیکی در جاده‌های استان خط قرمز پلیس راه است و ما برای ایجاد امنیت، ایمنی و آرامش مترددین جاده‌ها با تخلفات به شدت برخورد می‌کنیم.

سرپرست پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل توسط رانندگان بومی اتفاق می‌افتد که علت آن‌ها نیز تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ بوده است.

صفوی تعامل و همکاری پلیس راه و راهداری را در جهت خدمت به مردم و کاهش تصادفات بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد:با افزایش گشت‌های کنترلی و نظارتی محسوس و نامحسوس شاهد افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش تلفات باشیم.

او با بیان اینکه بیشترین زمان فراوانی تصادفات در جاده‌های استان از ساعت ۱۴ الی ۲۰ شب است افزود:در کنار اقدامات شبانه روزی و مستمر راهداران برای ارتقای ایمنی جاده ها، نیازمند ۴ خطه شدن و احداث بزرگراه‌ها هستیم تا به معنای واقعی کلمه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/ح

افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش تلفات در اردبیل

برچسب ها: پلیس راه ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.