شهردار خنافره شادگان گفت: تجهیز تنها ایستگاه آتش نشانی این شهر برای تسریع در امداد رسانی به اهالی شهر خنافره و روستا‌های اطراف ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن آلبوخنفر شهردار خنافره شادگان گفت: برای تسریع در امداد رسانی به اهالی شهر خنافره و روستا‌های اطراف تجهیز تنها ایستگاه آتش نشانی این شهر ضروری است چرا که تنها ایستگاه آتش نشانی خنافره ۶ نفر نیرو دارد و به دلیل مشکل مالی توان جذب نیرو برای ایستگاه آتش نشانی خنافره را نداریم.

او افزود: این ایستگاه هنگام وقوع حوادث و آتش سوزی به ۱۴ روستای همجوار خدمات می‌دهد لذا تامین نیروی مورد نیاز تنها ایستگاه آتش نشانی این منطقه برای سرعت عمل در امداد رسانی ضروری است.

آلبوخنفر بیان داشت: یکدستگاه خودروی آتش نشان ۶ تنی با اعتبار ۳ میلیارد ریال از محل دارایی‌های شهرداری برای این ایستگاه خریداری شد.

شهردار خنافره ادامه داد: خودروی خریداری شده مجهز به امکانات روز و دارای تجهیزات کامل اطفا حریق است  و قبل از خرید این خودروی آتش نشان، در زمان وقوع حادثه آتش سوزی باید از شهر شادگان در فاصله ۱۳ کیلومتری خودرو و تجهیزت اطفای حریق اعزام می‌شد که زمان زیادی به دلیل دوری و بعد مسافت از دست می‌رفت.

انتهای پیام/م

تهیه خودرو آتش نشان برای ایستگاه آتش نشانی خنافره شادگان

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.