بازیکن تیم فوتبال ملوان با انتشار پستی در فضای مجازیضمن خداحافظی از هواداران ملوان از مدیران منطقه آزاد انزلی درخواست کرد تا در انتخاب مالکان جدید تیم فوتبال ملوان دقت بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب زندی بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن خداحافظی از هواداران ملوان از مدیران منطقه آزاد انزلی درخواست کرد تا در انتخاب مالکان جدید تیم فوتبال ملوان دقت بیشتری بکنند.

زندی در این باره گفته است افرادی که به عنوان مالکان جدید ملوان انتخاب شدند کسانی هستند که سال گذشته مالکیت باشگاه سیاه جامگان را در اختیار گرفتند و با عمل نکردن  به تعهدات مالی شان باعث شدند تا این تیم منحل شود.

وی مالک جدید ملوان را به همکاری با شخصی که پیش تر نام او در لیست متخلفان فوتبال کشور بوده است متهم کرد و اظهار داشت این افراد با دریافت پول از برخی بازیکنان آن ها را جذب می کنند و چند روزه مانده به موعد پرداخت مطالبات دراگان اسکوچیچ این تیم را رها خواهند کرد. 

زندی دلیل همکاری نکردن مالک جدید با کادرفنی فصل گذشته را همین مسائل اعلام کرده و گفته است کادرفنی فصل پیش یعنی محمد احمدزاده سرمربی تیم، پژمان نوری و مازیار زارع که دستیاران او در این تیم بودند افرادی پاکدست هستند که با چنین زد و یند هایی کنار نخواهند آمد.

سال گذشته آرمین رهبر سرپرست وقت باشگاه سیاه جامگان نیز از محسن میرابی که حامی مالی این تیم بود انتقاد کرد و او را متهم به انجام ندادن تعهداتش در قبال این باشگاه کرده بود.


بیشتر بخوانید:

جدایی بازیکنان ملوان، یکی پس از دیگری

آغاز تمرینات ملوان با حسنی مقدم/ خبری از کادرفنی فصل گذشته نیستپ

لطیفی به عنوان سرمربی تیم ملوان انتخاب شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ملوان بندر انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار