سرمربی سابق تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: در تیم‌های قبلی که سرمربی آن‌ها بودم، مشکلات مالی تمرکز را از بازیکنانم گرفته بود.

هومن افاضلی سرمربی سابق تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر تصمیمی برای ادامه کار در فوتبال ندارم البته با ۲، ۳ تیم لیگ یکی مذاکراتی داشتم، اما به خاطر مشکلات مالی که تیم هایم در سال‌های اخیر داشته اند، خیلی محتاطانه عمل کردم و تصمیم داشتم در تیمی کار کنم که با مشکلات مالی مواجه نشود و دوباره مجبور نشوم به جای کار فنی به رفع و رجوع کردن دغدغه‌های ناشی از مشکلات مالی بازیکنان تیمم بپردازم.

وی ادامه داد: در مذاکراتی که با ۲، ۳ باشگاه داشتم، تاکید زیادی روی بودجه و توان مالی باشگاه‌های طرف مذاکره ام داشتم، زیرا نمی‌خواستم مشکلاتی که در تیم‌های قبلی داشتم را دوباره در تیم دیگری تجربه کنم. البته همین موضوع باعث شد تا این باشگاه‌ها حاضر به همکاری نشوند و من هم اصراری نداشتم که به هر قیمتی کار کنم.

افاضلی تصریح کرد: در تیم‌های قبلی که سرمربی آن‌ها بودم مشکلات مالی زیادی وجود داشت و چنین مسائلی باعت شده بود که بازیکنانم تمرکزشان روی بازی نباشد. کار من هم دیگر فنی نبود و باید بازیکنان را راضی می‌کردم تا در مسابقات شرکت کنند. مسلما این نحوه کار کردن ارزشی ندارد و حاشیه‌های زیادی به وجود می‌آورد که تمرکز بازیکنان و شانس موفقیت تیم را از بین می‌برد.


بیشتر بخوانید:

افاضلی: بردن سوریه در ورزشگاه آزادی ملاک قضاوت ویلموتس نیست/ زمان کی روش با منتخب کارگران دبی بازی می‌کردیم

افاضلی: هاشمیان گزینه خوبی به عنوان دستیار ویلموتس بود/ اگر پستی داشتم ویلموتس را به تیم ملی نمی‌آوردم

افاضلی: ترجیح می‌دهم در تیمی کار کنم که نظم داشته باشد


انتهای پیام/

اظهارات افاضلی در خصوص حضورش در عرصه مربیگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار