ارتش ما ارتشی در تراز جمهوری اسلامی ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتش ما ارتشی در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع ارتشیان لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت: ارتش ما بحمدالله محبوب ملت، محبوب امام و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است.

وی افزود: ۴۸ هزار شهید آمار پر افتخاری از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که ملت باید ارزش این افتخار ارتش را بدانند و مایه مباهات است که هم در عرصه دفاع مقدس و هم در عرصه خدمات مردمی به مردم خدمت کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همچنین با بیان اینکه شما ارتشیان بازوان پرتوان امام امت هستید، افزود: رژه همافران در محضر امام خمینی (ره) کمر شاه را شکست و از همان زمان مرگ شان را به چشمشان دیدند این افتخاری بس برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل مردمی بودن و بودن مردمی‌ها است، چون بدنه ارتش از مردم است و هیچ گاه در مقابل مردم نمی‌ایستد.

وی افزود: زمانی بود که منافقین شعار شیطانی انحلال ارتش را سر می‌دادند که امام در مقابل توطئه بزرگ آن‌ها ایستاد و از ارتش حمایت کرد و این ارتش در خدمت نظام اسلامی قرار گرفت و به فضل خداوند نقش ارزنده خود را در این چهل سال از جمله در جنگ تحمیلی ایفا کرد.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: انتظاری که از نسل کنونی ارتش و فرماندهان محترم داریم این است که به این افتخار ادامه بدهند و بدانند خدمت کردن به نظام که خانه حضرت علی علیه السلام و فاطمه سلام الله علی‌ها است مایه مباهات است.

وی عقیدتی بود ارتشیان را از ویژگی‌های مهم آن‌ها دانست و ولایتمداری را دومین ویژگی آنان برشمرد و گفت: شما بازوی پرتوان نایب امام زمان هستید.

در ابتدای جلسه امیر سرتیپ میرزایی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم و انقلاب اسلامی بوده و از روز‌های اول انقلاب کار ارتش شروع شد و در قائله‌های مختلف حضوری مستمر داشت و ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد.

وی با بیان اینکه ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح از کشور دفاع کرد اظهار داشت: تمام تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و تروریستی را رصد می‌کنیم و نسبت به آن برنامه‌ریزی دقیقی داریم و تهدیدی اگر بخواهد اتفاق بیفتد اقدام و پاسخ ما سخت و سنگین خواهد بود.

 

انتهای پیام/ش

دیدارعضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با  ارتشیان لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.