به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع ظهور دوباره قیمت خودروها در فروشگاههای مجازی پرداخته است.
در کنار برخی سوء مدیریتها و نقش احتمالی خودروسازان، فضای مجازی از عوامل رشد قیمت خودرو بوده است که با ممنوع شدن درج قیمت در آگهی فضای مجازی، تاثیر آن بر کاهش قیمت خودرو دیده شد.
در حالی که برای سایتهای مشهور خرید و فروش مجازی خودرو، محدودیتهای زیادی نسبت به درج قیمتها اعمال شده بود، چند روزی است که این قیمتها دوباره ظهور کرده است.
برخی کارشناسان، افزایش چند روز اخیر قیمت خودرو را در کنار برخی عوامل دیگر، به ظهور دوباره قیمتها مربوط میدانند.
انتهای پیام/