سرهنگ حسنی گفت: با توجه به قرار گیری استان سمنان در مسیر ترانزیتی کشور توفیقات خوبی در کشف کالا‌های قاچاق داشته ایم و روند پیگیری کشف کالا‌های قاچاق در استان ادامه دارد.

  سرهنگ حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان گفت: باتوجه به نامگذاری سال ۹۸ یکی از اهداف پلیس مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق به استان است.

وی با اشاره به قرارگیری استان سمنان در مسیر ترانزیتی کشور افزود:خوشبختانه توفیقات خوبی در کشف کالا‌های قاچاق داشته ایم و روند پیگیری کشف کالا‌های قاچاق در استان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: اخیرا باتوجه به شیوع استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز در کشور و قاچاق این دستگاه‌ها در کشور پلیس استان توانسته است با قرار دادن نیرو در ورودی‌ها و خروجی‌های استان از عبور این دستگاه‌ها و کالای قاچاق از استان جلوگیری کند.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: بیش از ۱۸۰ دستگاه استخراج ارز با ارزش ریالی ۲۲ میلیارد ریال توسط پلیس استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان افزود: در ۴ ماهه نخست سالجاری با تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده که بیش از ۲۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و در این خصوص افراد دستگیر شده بیش از ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام / م

کشف بیش از ۱۸۰ دستگاه استخراج ارز توسط پلیس استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.