معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت : بیشترین گردشگران و فم‌تور‌های یزد مربوط به کشور چین است .

جذابیت یزد برای گردشگران چینیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، «هما خورشیدی» با اشاره به تشکیل ۹ هسته گردشگری در کشور‌های اروپایی، اظهار کرد: این هسته‌ها با برگزاری فم تور و شرکت در جشنواره‌های فرهنگی کشور‌های مختلف به معرفی ظرفیت‌های شهر جهانی یزد می‌پردازند.

او با اشاره به تشکیل ۱۵ کمیته در بخش گردشگری استان یزد، افزود: کمیته‌های مذهبی، سلامت، گردشگری کودک و سایر کمیته‌ها با هدف تنوع بخشی به حوزه گردشگری و معرفی بیشتر شهر یزد فعالیت دارند.

این مسئول با بیان این ‎ که فم‌تور‌ها از کشور‌های مختلف به صورت مرتب در استان یزد برگزار می‌شود، گفت: آخرین فم‌تور با حضور ۲۱ نفر از مدیران آژانس‌های مسافرتی از استان‌های مختلف چین به میزبانی یزد برگزار شد.

خورشیدی با اشاره به این که بیشترین گردشگران و فم‌تور‌ها از کشور چین هستند، گفت: برای حضور بیشتر چینی‌ها در یزد، آن‌ها را به هسته چین معرفی کردیم تا نیاز‌ها و مشکلاتشان در یزد و ایران در میان گذاشته و برطرف کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان این که این فم تور‌ها معمولا دو یا سه روزه هستند، گفت: این فم تور‌ها به دو شکل تکی و ترکیبی با استان‌های اصفهان و شیراز و گا‌ها تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فم تور سفر رایگان یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس‌های هواپیمایی به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه‌نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم‌سازان و مشاوران سفر ارائه می‌شود.

انتهای پیام / ت

چینی ها بیشترین گردشگران یزد هستند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار