عروسک‌های غول‌پیکر در شادپیمایی کرمان

شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در کنار مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب در کرمان به مدت ۹ شب برگزار شد.

عروسک‌های غول‌پیکر به پایان مسیر شادپیمایی رسیدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر همراه با مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب به مدت ۹ شب از اول مرداد ۹۸ با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت شهرداری کرمان برای مخاطبان کودک و نوجوان در بلوار ۲۲ بهمن برگزار شد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، چون قصه‌گویی، معرفی کتاب، برگزاری مسابقه با موضوع دین، نشاط و زندگی توسط روحانیون و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین اجرای برنامه از سوی محمدمسلمی (عموفیتیله) و ملیکا زارعی (خاله‌شادونه) روی صحنه در فضای باز برای مخاطبان عمومی یکی از بخش‌های این جشنواره بود.

همچنین معرفی بخش‌های بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و انتشار فراخوان پوستر جشنواره توسط مانیتور‌های بزرگ، بنر و تراکت از دیگر رسالت‌های این شادپیمایی بود.

این درحالی است که، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با ایجاد غرفه‌های سفالگری، ادبی، علمی و نجوم، کاردستی خلاق و فروش بخشی از کتاب‌های انتشارات کانون به معرفی مستقیم فعالیت‌های کتاب‌محور کانون که از اهداف مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب بود، برای شمار زیادی از مخاطبان کودک و نوجوان پرداخت.

مهرواره باغ کاغذی از جمله برنامه‌های استانی و پویش فصل گرم کتاب از برنامه‌های کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین بچه‌ها در فضای خارج مراکزفرهنگی‌هنری کانون برای مخاطبان عمومی تابستان ۹۸ در حال اجراست.

بر اساس این خبر، المان‌های بزرگ کتاب در مسیر شادپیمایی هم قسمتی از اهداف طرح پویش فصل گرم کتاب و مهرواره باغ کاغذی را به انجام رساندند.

انتهای پیام/ح

پایان شادپیمایی کودکان در کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار