رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت : همکاری شهرداری با پلیس راهور در رفع نقاط حادثه خیز و هوشمندسازی دوربین‌های نظارتی و پایشی از مهمترین عوامل برای کاهش تصادفات درون شهری است.

سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت: تصادفات درون شهری منجر به فوت در بندرعباس کاهش یافته است.

وی افزود:تصادفات درون شهری منجر به فوت در چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

صالح پور گفت: بیشتر تصادفات منجر به فوت در شهر بندرعباس در بلوار شهید رجایی، بلوار پیامبر اعظم، بلوار علی ابن ابیطالب رخ داده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: همکاری شهرداری با پلیس راهور در رفع نقاط حادثه خیز و هوشمندسازی دوربین‌های نظارتی و پایشی را از مهمترین عوامل برای کاهش تصادفات درون شهری عنوان کرد.

سرهنگ مجید صالح پور افزود: ۳۵ نقطه حادثه خیز در بندرعباس وجود دارد که بیشترین تصادفات فوتی و جرحی در این نقاط رخ می‌دهد و برای کاهش تصادفات نیاز به رفع ساختاری نقاط حادثه خیز است که این امر مشارکت جدی شهرداری را می‌طلبد.

وی با اشاره به وجود ۶۲ دوربین پایشی در استان گفت: سرور دوربین‌های باید در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی باشد که برای اجرای این امر نیز شهرداری باید همکاری ویژه کند.

سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان همچنین بااشاره به اجرای طرح امنیت شبانه امنیت اخلاقی در استان گفت: اجرایاین طرح تاثیر به سزایی در کاهش تخلفات داشته است.

سرهنگ مجید صالح پور افزود: طرح امنیت شبانه از ابتدای تیر ماه تا کنون در حال اجرا است و هدف از اجرای این طرح ارتقای انضباط اجتماعی و ترافیکی است.

وی گفت:در راستای اجرای این طرح  با همکاری مشترک با پلیس امنیت اخلاقی با تخلفات حادثه‌ساز، حیوان‌گردانی، مخدوش بودن پلاک و تغییر در وضعیت خود‌رو، بدحجابی و تخلفات موتور‌سواران برخورد کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان  افزوداز ابتدای سال تا کنون در بندرعباس  با ۹۰ خودرو با مشکل آلودگی، ۱۵۷ مورد شیشه دودی، ۱۲ مورد حیوان‌گردانی و ۳۶ مورد تخلفات پلاک در خصوص مخدوشی، نصب و تغییر وضعیت پلاک برخورد شده است.

استان هرمزگان حدود هفتاد نقطه حادثه خیز درون شهری دارد.

بعد از بندرعباس، شهرستان‌های بندرلنگه، قشم و میناب شهر‌های پر‌تصادف استان هستند.

انتهای پیام/ر

کاهش تصادفات منجر به فوت در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.