نخستین ویژه برنامه ۴۰ محله ۴۰ برنامه و با همکاری شهرداری و شورای شهر، سپاه پاسداران و اداره ورزش و جوانان قائم شهر در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در اجرای این برنامه فرهنگی ورزشی همه چیز در خیابان به یک مجموعه ورزشی شباهت دارد و تعدد امکانات و تنوع رشته‌های ورزشی باعث شد تا جمعیت زیادی از سنین مختلف برای انجام ورزش و کسب نشاط و شادابی به نخستین برنامه خیابان ورزش در محله کوی شهید گرائیلی قائم شهر بیایند.

خیابان ورزش عنوان مجموعه برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی است که با هدف ایجاد نشاط اجتماعی اجرا می‌شود.

ورزش‌های بومی و محلی، و رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز، فوتسال، دارت، فوتبال دستی و طناب کشی از جمله ورزش‌های این خیابان بود که بااستقبال علاقمندان به ورزش و رضایت مندی خانواده‌ها روبرو شد.

اهدای جوائز به نفرات برتر و منتخب رشته‌های مختلف ورزشی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد محله، برنامه پایانی نخستین ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی خیابان ورزش در قائم شهر بوده است.
انتهای پیام/س
 
 

خیابان ورزش با ۴۰ برنامه در ۴۰ محله قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
با سلام خدمت خبرنگاران20:30 محترم قائمشهر یکی از پرتراکم ترین شهرهای مازندران می باشد که معروف شده به شهر خسته ،خسته به جهت تراکم زیاد خسته به دلیل نبودن پیاده رو، عدم فضای سبز کافی درون شهری ترافیک زیاد تجمع زیاد دستفروشان و .... و ساخت وسازهای بی ضابطه