مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: عرضه مرغ زنده در فروشگاه‌های سطح شهر با قیمت بالاتر از ۱۳۰ هزار ریال تخلف است.

عرضه مرغ زنده در خاش بیشتر از ۱۳ هزار تومان تخلف استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی اسماعیلی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: عرضه مرغ زنده در فروشگاه‌های سطح شهر با قیمت بالاتر از ۱۳۰ هزار ریال تخلف است و در صورت مشاهده تخلف و دریافت گزارش‌های مردمی با متخلف برخورد می‌شود.

مهدی اسماعیلی با اشاره به اینکه قیمت مرغ زنده در روز جاری با کاهش مواجه بوده است افزود: به دنبال تشکیل جلسه بررسی مسایل و مشکلات توزیع مرغ به ریاست فرماندار خاش و صدور دستور از سوی رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان از امروز مرغ تولیدی مرغداری‌های خاش به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار تومان در اختیار مرغ فروشی‌ها قرار گرفته و متصدیان این واحد‌ها باید با در نظر گرفتن سود کمتر از ۹ درصد یعنی هر کیلو یک هزار تومان مرغ را به قیمت ۱۳ هزار تومان توزیع کنند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اظهار داشت: براساس مصوبات این جلسه مرغ توزیع شده باید هر کیلو ۵۰۰ تومان زیر قیمت شهر‌های دیگر استان توسط جهاد کشاورزی قیمت گذاری شود.

اسماعیلی گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت خود را با تلفن‌های ۱۲۴ و ۳۳۷۲۳۸۴۰ اداره صنعت و معدن و تجارت یا ۳۳۷۲۴۱۰۰ اتاق اصناف خاش گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

عرضه مرغ زنده در خاش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار