مدير كل سياسی وزارت کشور گفت: برگزاری كنگره ها در استان‌ها به خصوص استان‌های قومی و مذهبی باعث ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی می‌شود.

برگزاری کنگره‌ها در استان‌ها سبب ایجاد نشاط سیاسی می‌شودبه گزارش حوزه دولت‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان‌، حمید ملانوری مدیر کل سیاسی وزارت کشور، در جلسه ای که با حضور معاونین سیاسی شماری از  استانداری ها، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاوران حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور برگزار شد، تاکید کرد: برگزاری کنگره های داخلی و بین المللی و بزرگداشت مشاهیر در استانها به خصوص استان های قومی و مذهبی باعث ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی می گردد که این موضوع به نوبه خود در جهت انسجام ملی بیشتر و تقویت امنیت  کشور موثر خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از برگزاری موفق کنگره مشاهیر کرد در استان کردستان بیان داشت: تا قبل از برگزاری این کنگره افراد و دستگاه های مختلف نسبت به برگزاری آن تردید داشتند که با ابتکار استاندار کردستان، همراهی همه دستگاه های استانی و ملی و نیز  حمایت های وزیر کشور و آقای دکتر عرف معاون سیاسی، این همایش بسیار موفق برگزار گردید و مایه سرافرازی نظام اسلامی و یأس و نومیدی دشمنان و منافقین شد.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های مشابه در سایر استانها به ویژه در استانهای قومی اظهار کرد: یکی از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در حوزه اقوام، وجود مشاهیر، مفاخر و نخبگان معاصر و در قید حیات است که باید ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات آنان از ظرفیت های وجودی آن ها در جهت تقویت همبستگی ملی استفاده کرد.

ملانوری در پایان اضافه کرد: اقدامات در حوزه اقوام بایستی موجب تقویت همبستگی ملی شود و  ضرورت دارد با هوشیاری و برنامه ریزی، از اقداماتی که به واگرایی بیشتر دامن می زند، پرهیز گردد.

در این جلسه، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین سیاسی شماری از  استانداری ها و مشاوران حوزه معاونت سیاسی به بیان نقطه نظرات و راهبردهای پیشنهادی خود پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار