فرمانده انتظامی خوزستان از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل درمنطقه فیاضیه آبادان خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در تیرماه سال جاری درمنطقه فیاضیه آبادان که بدلیل اختلافات ملکی رخ داد؛ مأموران انتظامی آبادان به همراه تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی، کشف جزئیات پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان و بررسی وقایع مربوط مشخص شد؛ قاتل  با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل فردی کرده و خود نیز بعد از زخمی شدن در صحنه نزاع متواری شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء قاتل را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و هدفمند وی را دستگیر، در تحقیقات انجام شده متهم به قتل اعتراف نموده و انگیزه خود را اختلافات ملکی عنوان کرد.

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح کلاشینکف که به وسیله آن تیراندازی منجر به قتل به وقوع پیوسته به همراه یک قبضه سلاح شکاری از متهم کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی از سوی مرجع قضایی با قرار صادره راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ د

وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.