معاون فرهنگی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: الزامات تعیین شده از سوی سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال به بهبود فرهنگ هواداری و امنیت در ورزشگاه‌ها کمک شایانی خواهد نمود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، سید عزیزالله علوی زاده معاون فرهنگی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد تجهیز ورزشگاه‌ها برای آغاز لیگ برتر اظهار داشت: باید از این اقدام شایسته و ماندگار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم که باشگاه‌ها را به تجهیز ورزشگاه متعهد نمودند. بدون تردید این اتفاق مهم و اساسی باید در سال‌های قبل اتفاق می‌افتاد، ولی اکنون باید آن را به فال نیک بگیریم.

وی افزود: چشم انداز این حرکت، افقی بسیار روشن و ماندگار به همراه خواهد داشت. الزامات تعیین شده از سوی سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال به بهبود فرهنگ هواداری و امنیت در ورزشگاه‌ها کمک شایانی خواهد نمود. بدون تردید استاندارد سازی ورزشگاه‌ها به آینده فوتبال کشور کمک موثری می‌کند تا از استاندارد‌های دنیا عقب نمانیم.

معاون فرهنگی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد بحث کانون‌های هواداری باشگاه‌ها گفت: انشالله بهترین سند چشم انداز کانون هوا داران در سه برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت، زمینه فرهنگ سازی باشگاه‌ها را بیش از پیش فراهم خواهد نمود در مقوله فرهنگ با این حرکت جدید انشالله فصلی جدید و آغازی امیدواکننده در ورزشگاه‌ها پیش رو خواهیم داشت.

سید عزیزالله علوی زاده تصریح کرد: ورزشگاه‌های فوتبال زیر ساخت‌های اصلی این رشته پر طرفدار ورزشی به شمار می‌روند و رعایت استاندارد‌های لازم در این ورزشگاه‌ها از جنبه‌های مختلفی از جمله ایمنی، بالا بردن کیفیت ورزشگاه‌ها و حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه، آسوده خاطری خانواده‌ها و دریافت مجوز میزبانی مسابقات در سطوح بین المللی و ... را افزایش می‌دهد و باعث رونق فوتبال در سطح ملی و بین‌المللی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

تمرینات تیم فوتبال شاهین بوشهر از امروز پیگیری می‌شود

تقابل نارنجی پوشان تهران و شاهین بوشهر برای کسب قهرمانی/ پرسپولیس در اندیشه دبل کردن مقابل نیروی زمینی

ویسی: در برزخ بودیم/ در بیابان هم بگویند بازی می‌کنیم!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار