معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه گلستان شهر بجنورد دارای ظرفیت‌های خوبی است گفت: ایرادات ساختاری مجموعه گلستان شهر ازجمله آماده نبودن زیرساخت‌ها و دوری از شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رضا رجب‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: موضوعات گلستان شهر بجنورد به طور ویژه پیگیری شد که ماحصل این پیگیری‌ها واگذاری آن به شهرداری بجنورد بود.

رجب زاده ایرادات ساختاری مجموعه گلستان شهر را آماده نبودن زیرساخت‌ها و دوری از شهر برشمرد و افزود: این موضوع باید برای مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی تجربه‌ای باشد تا برای تصمیمات پیش رو تدابیر ویژه‌تری اتخاذ شود که مجموعه شهری با مشکلات مواجه نشود.

او با تأکید بر اینکه در تمام امور باید پیوست‌های مختلف رعایت شود تصریح کرد: در فاز نخست حل مشکلات گلستان شهر مدیریت شهری آن تعیین تکلیف شد، اما یک دستگاه اجرایی به‌تن‌هایی نمی‌تواند تمام امور را انجام دهد.

او خاطرنشان کرد: مجموعه گلستان شهر یک مجموعه با هزینه‌های مختلف است که نیازمند همکاری همگان برای کاهش مشکلات این مجموعه هستیم.

رجب‌زاده افزود: باید برای ایجاد هر زیرساخت قبل از آن تمهیدات لازم اتخاذ شود و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی متولی در گلستان شهر و در جهت کمک به شهرداری بجنورد به‌کارگیری شود.

اواظهار کرد: به کار بردن واژه نشدن نباید در کار مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد بلکه باید مدیران راهکار‌های لازم برای پیشبرد امور گلستان شهر ارائه دهند، زیرا این اقدامات تنها کار مجموعه شهرداری بجنورد نیست.

انتهای پیام/ ر

وجود ایرادات ساختاری در گلستان شهر بجنورد

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.