تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان خصوصی در مراغهرییس جمهور گفت: مردم  در این چند ماه برای زندگی عادی در فشار بوده و و هستند، اما در عین حال سر فرود نیاورده اند و سختی را به جان خریده اند و می‌دانند تمامی مسئولان تلاش خود را به کار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، حجت الاسلام حسن روحانی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان هریس گفت: امروز بعد از یک سال و چند ماه از شدیدترین فشار‌ها و تحریم‌ها بر کشور گذشته اما دشمنان همچنان دست به کار‌های کودکانه می‌زنند، به گونه‌ای که وزیر خارجه کشور را تحریم می‌کنند ، البته قبلش غلط‌های بالاتری کرده و مقام معظم رهبری را تحریم کردند، این اقدامات به این معنی است که دشمنان به حدی عاجز شده اند که فرصت خردورزی و تفکر را از دست داده اند،  برای مذاکره با کشوری، تنها راه تعامل با وزیر امور خارجه است. 

او افزود: آن‌ها می‌گویند دولتی مقتدر در سطح جهان هستند، ولی از مصاحبه وزیر خارجه ما می‌ترسند، این نشان می‌دهد تمام ارکان کاخ سفید از حرف زدن و منطق یک انسان دانشمند، فداکار و آگاه می‌ترسند.

وی ادامه داد: آقای ظریف یک مصاحبه می‌کند و اینان چندین هفته اظهار نگرانی می‌کنند و می‌گویند وزیر امور خارجه، واقعیت‌ها را پشت و رو بیان می‌کند ، در حالی که شما همواره ادعای دموکراسی و آزادی داشتید حالا از یک منطق یک عالم مقتدر ایرانی، کاخ قدرتتان به لرزه در می‌آید.

روحانی اظهار داشت: از یک سو می‌گویید آماده مذاکره هستیم و از یک سو وزیر را تحریم می‌کنید که این نشان از عظمت یک ملت متحد و منسجم است.

اینکه در ظرف چند سال و از سال ۹۵ این نیروگاه شروع شده و تا سال ۹۸ به افتتاح می‌رسد نشان از ظرفیت بالای این بخش است. نیروگاهی که در طول این سال‌ها صنعتگران و محققان ما توانسته اند قدمی بردارند، برایمان باعث مباهات است.

او ادامه داد: طرح‌های زیربنایی برای موفقیت اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، وقتی که نعمت‌ها برای انسان فراهم است. اصل نعمت به فراموشی سپرده می‌شود، اما هنگامی که مشکلی پیش می‌آید و قطعی برق داریم، متوجه اهمیت این خدمات زیربنایی می‌شویم.

روحانی ادامه داد: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مقدار برق کشور هفت هزار مگاوات بوده است و در آغاز دولت تدبیر و امید ۶۹ مگاوات و امروز این میزان به ۸۱ هزار مگاوات رسیده که به معنای رشد چشمگیر در زمینه سرمایه گذاری، تولید و خدمات لازم در زمینه انرژی است.

رئیس جمهور کشورمان گفت: امروز در شرایطی هستیم که این افتتاح‌ها دلپذیر‌تر است و سرآغاز برای موفقیت و پیروزی برای رشد اجتماعی و اقتصادی برای ما است و در سال جدید در هر ماهی در یک استانی شاهد افتتاح‌ها از جمله در زمینه آب و برق بودیم و امروز هم شاهد افتتاح نیروگاه در این استان هستیم و این میزان پروژه به معنای امید و نشاط در جامعه و رشد اقتصادی است.

او ادامه داد: اگر در کشوری بودیم که فروش نفت و کالا‌های دیگر به شکل خوبی بود، افتتاح افتخار است، اما در شرایط تحریم دشمن، افتخار بالاتری برای ملت و کشور شاهد هستیم.

روحانی اظهار داشت: استیصال بدخواهان امروز به کجا رسیده، زمانی بود که دشمنان می‌گفتند ما قادر به تغییر نظام جمهوری اسلامی هستیم و آینده ایران در اختیار ما خواهد بود و کاخ سفید تصمیم گیرنده برای ملت خواهد بود، اما نمی‌دانستند که ملت در همه مقاطع و همه صحنه‌ها در برابر فشار دشمن موفق و پیروز بوده است.

او افزود: این تحریم اگر چه ضرر دارد، اما فوایدی هم دارد، اما برای آن‌ها تنها ضرر است. تحریم ایران شکست سیاسی، حقوقی، اخلاقی و تعهد در برابر نهاد‌های بین المللی و سازمان ملل و شکست در برابر ملت ایران است.

روحانی گفت:‌این تحریم به ضرر اروپا هم است. اما در بخش منفعت، به نفع ملت است به گونه‌ای که در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های عظیمی کرده ایم مثلا در بخش خودرو، امروز بخش اعظمی را داخل کشور افتتاح می‌کنیم نشان از اقتدار ایران است. همه این‌ها پیشرفت علمی و تکنولوژیکی است.

روحانی ادامه داد: ما پهباد مدرن امریکایی را زدیم، اما مهم است با سیستم پدافندی خودمان ان را زدیم که این افتخار بزرگی است و کارشناسان اعلام کردند که زدن این پهباد مدرن توسط ایران یک معجزه است. اینکه ادعا می‌کنند می‌توانیم موشک ایران را بزنیم، ادعای بی پایه و اساس است.

او گفت: امروز باید توان خود را برای پیشرفت کشور به کار گیریم. مردم کشور دچار فشار هستند و در این چند ماه برای زندگی عادی سختی و فشار بوده و هست، اما در عین حال مردم سر فرود نیاورده و سختی را به جان خریده اند و می‌دانند تمامی مسئولان تلاش خود را به کار گرفته اند.

روحانی گفت: علی رغم مشکلات فراوان، بیکاری در کشور کاهش یافته که دلیلش این است روند صعود تورم روند کاهشی بوده که تا پایان سال این روند بهبود بالایی خواهد داشت.

روحانی ادامه داد: تا پایان سال ۲۱۷ پروژه مهم انرژی به افتتاح می‌رسد و ۴۰ هزار میلیارد تومان دولت تدبیر در سال برای برق سرمایه گذاری کرده و همه دست به دست هم داده اند.

رئیس جمهور در خصوص پروژه نیروگاه هریس نیز گفت: این نیروگاه مربوط به بخش خصوصی است و بانک‌ها و صندوق توسعه ملی و سرمایه گذاران و کارآفرینان فعال بوده اند که افتخاری برای دولت است. کاری که بخش خصوصی انجام می‌دهد دارای افتخار مضاعف است.

او افزود: دولت باید به تدریج این کار‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند که این نشان می‌دهد مردم ما و سرمایه گذاران مسیر درستی برای پیشرفت کشور انتخاب کرده اند. مسیر توسعه و همکاری ما ادامه خواهد یافت. تردیدی نیست که دشمنان از تحریم خود پشیمان خواهند شد.

امنهای پیام/

سخنرانی رئیس جمهور در تبریز

برچسب ها: گردشگری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
ااامان ازمستاجری با این قیمتها همه باید چادرنشین بشه امان ار بی عدالتی مردم ودولت
Iran (Islamic Republic of)
یه به خونه
۰۹:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
مردم رو درک نمیکنید چون ۳ماه دربه در دنبال یه خونه اجاره ای با پول کم نبودید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
جناب رییس جمهور بهتراست فشارتحریم ها را همه تحمل کنند واین فشارها فقط بردوش ملت نباشد
دولت مردان مثل مردم زندگی کنند اگر تحریم هزار برابر تحریم های فعلی باشد باز تحمل می کنیم ولی دیدن عده ای سیر وعده ای گرسنه زیبنده نیست
Sweden
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
با سلام! جناب رئیس جمهور محترم اقای روحانی ،خدمات شما و دولت محترمتان را سپاسگذاریم و تمام مشکلات و کمبودها را در کارتان درک میکنم .اما فقط یک چیز را حق بدید ب مردم ک دلخور باشند:ما انقلاب کردیم ک کاخ نشینها و فرمانیه نشینها را از وطن برانیم و یک قشر از مستضعف نشینان را برایشان ویلاهای میلیاردی روی کوهها بسازیم و طبیعت را نابود کنیم؟!!!!!مردم ما با دست خالی و گفتن الله اکبر یک قدرت شاهنشاهی و ارتش قوی را شکست دادند حالا سپاه پاسداران قوی و از جان گذشته و حکومت اسلامی باید گوش این اقا زاده ها و پدارن اهل دنیا شان را بپیچانت و از مرز بندازشون بیرون ؟؟؟؟!!!تا مردم ستمدیده اسلام حقیقی و عدالت را یکبار درتاریخ ایران درک کنند و راضی و سربلند باشند .سپاس ب شما و جناب رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
ریس جمهور افتخار میکند که پهباد امریکایی را زدیم ولی همین ریس جمهور چندی پیش میگفت ما نیاز به موشک نداریم چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
اقای رییس جمهور حقوق وزیران و خود شما را رسانه ای کنید تا مردم خودشان حرف های شما را قضاوت کنند.پیامبر اسلام صلوات الله علیه در شعب ابی طالب در کنار مردم زندگی کردند و نتیجه گرفتند شما هم از اسوه بودن ایشان پیروی کنید حتما نتیجه میگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
همش تحریم تحریم پس این اختلاس های نجومی حقوق های کلان وامهای بی پایه واساس میلیاردی اینها هم باعثش تحریم است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
به نظرتون الان این کامنتارو مسئولین میخونن اصلا.؟!؟!
چه حق الناسه بزرگی افتاد رو گردن کسایی که باعث و بانی این مشکلات و فشار شدن و با انتخابشون تر و خشکو با هم سوزوندن...نترسیدید از اینکه شاید حتی یه نفر سر صراط از حقش نگذره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چرا من با بیس سال سن از الان باید به خاطر بیکاری و نبود شغل دو سال و چند ماه از استرس بمیرم و کلی سرزنش بشنوم که رشته ای قبول شم که فردا سربار خانوادم نباشم پس علاقه چی میشه
اره ما جوونا له شدیم زیر این فشار...
Canada
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
درد مردم ناشی از تحریم ها نیست ناشی از فساد وبی عدالتی های گسترده برخی اقاها واقازاده ها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
یک بار برای همیشه بمیریم از این وضعیت بدر آییم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
جنابعالی از وضع زندگی مردم خبر دارید و این وضعیت ما هست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
آیا خودتون هم اوضاع اقتصادی بدی دارید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۱۸:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
علی برکت ا...
Germany
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
فشار به شما نیست که
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۷:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
فکر‌مردم‌باشید..دارند‌رنج‌میکشند‌از‌گرونی..امریکا هرگز‌با‌ایران‌مذاکره نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
کاش به جای لرزش کاخ سفید مایحتاج مردم ارزان می شد جناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
جناب رییس جمهور ناراحتی مردم از دوگانگی عملکرد دولت است.مردم باید دائم تحمل کنند همه مشکلات را ولی آقازاده ها و ...در کانادا و ..‌سیر کنند.من پسرم معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید ۱۸ساله است.قرصهای حتی ایرانی پیدا نمیشود.پوشک کامل ایزی لایف ۸۵هزار تومان است.با حداقل حقوق کارگری باید چکار کنیم؟چه کسی به داد ما میرسد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
با تصویب برجام چنان رونق اقتصادی ایجاد شود که مردم دیگر نیازی به یارانه نداشته باشند!!؟!؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
علی برکت الله ؛ دیگه حقوق 3-4-5 تومن تا دهم ماه چاره ساز نیست !!!! کمتر از ایا که دیگه هیچی . آقای ریس جمهور الان در زندگی شما هم فشار ومشکلات است؟ بسیاری از مردم بخصوص بازنشستگان و سایر خقوقبگیران در تنگنا و عذاب هستند.اما در عین حال در برابر مشکلات سر فرود نیاورده و سختی را به جان خریده اند چون می‌دانند (تمامی مسئولان تلاش خود را به کار گرفته اند!!!!!) کاری جز تحمل نمی توانند بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
ای فشارها تو دولت شما بوجود اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
شما بی دردها میدانید سختی یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
بخدا قسم نمی دانند
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۹:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
معلمان از بی عدالتی بابت وضعیت بد معیشتشان که مدت هاست در تنگناهستند خشنود نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چرا عمل این جماعت با حرفشون فرق می کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چون سختی نکشیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چون: گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۱۴:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
مردم تا کی باید این فشارها را تحمل کنند تا کی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چه عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
آقای رییس جمهور حداقل نمی توانید مشکلات را حل کنید مثل مردم زندگی کنید
وگرنه اینگونه سخن ها بیشترناراحتمان می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
میدانم تحریم هست(رئیس جمهور) ! خوب شما(رئیس جمهور) باید چکار کنی؟ ادامه صحبت اینکه تحریم برداشته خواهد شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
بابا ما بیش از 40ساله که تحریمیم بهانه دیگه ایی نیست!!!!!!! همه مشکلات از بیتدبیریه ما منابع کم ندارم.جوانهای با استعداد هم کم نداریم این دولت بهاایی به جوانها هم نمیده!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
اما در عین حال مردم در برابر مشکلات سر فرود نیاورده و سختی را به جان خریده اند چون می‌دانند تمامی مسئولان تلاش خود را به کار گرفته اند.!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
کدم تلاش !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ای فشارها تو دولتهای قبلی چرا نبود؟ما بیش از 40ساله که تحربمیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
«اما در عین حال مردم در برابر مشکلات سر فرود نیاورده و سختی را به جان خریده اند»!! زیرا سختی ها را «مردم» به جان خریده اند و مسئولین در اوج ناز و نعمت و بی دردی زندگی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
اون موقع میگفتی کاری کنم که یارانه هم نخان حالاکاری کردی که دیگه هیچی نخان ازتون
Iran (Islamic Republic of)
ساجو
۱۳:۲۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
به به سلام جناب آقای رئیس جمهور وضع و اوضاتون چطوره ؟؟
. مردم تو خوشی و شادی هستن . قیمتها هم داره به اصالتش میرسه. فشار!!!! فشار چی هست ؟ !!! راستی پراید هنوز قیمتش واقعی نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
توونمایندها نمی دونیدچون سختی نکشید هاید وملیاردهاپول دارید توگرسنه نیستی اگرراست میگید حقوق تان راکنیدمثل معلم سی سال سابقه کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
می‌دانم در زندگی مردم فشار وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چطور فهمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
در زندگی مردم فشار وجود داره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
اگرمیدانی تاکی اوضاع رادرست میکنی
من زن باردارم باسه تابچه دوماهی است که قیدگوشت ومیوه رادرزندگیمون زدیم..گناهمون چیه
-
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
داداش خدا کمکت کنه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
اخه خانم محترم شما که بفرموده خودتون مشکل دارید چرا سه تا بچه دارید؟ حالا سه تا بچه دارید دیگه چهارمی چرا ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۲:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
حالا طرح مشکلی که همه میدونن یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
یعنی اینکه بعد از 6 سال تازه فهمیده مردم مشکل دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
از کجا میدانی؟حقوقت 1200است،گوشت و برنج و روغن و....برا خونت میخری،اجاره خونه میدی،بجه ات گرسنه است ،زنت لباس نداره،شهریه مدرسه بچه ات رو نمیتونی بدی،سه شیفت کار میکنی !
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
آقا ما رو باش که فکر می کردیم شما اطلا از وضعیت زندگی مردم خبر ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
آقای ریس جمهور الان در زندگی شما هم فشار ومشکلات است؟ این رو همه عالم میدانند ملت در فشارند مسئولین چطور ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
مردم امیدداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدجواد
۱۶:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
امید به چی ؟ امید به کی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چراااااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
آقای روحانی شما یک رئیس جمهور چرا زورتان به خودرو سازان نمیرسه کسی نیست جلوی اینها را بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
مردم تو فشار و مشکلات هستند
Russian Federation
sahin
۱۲:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
میدانی چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
فکری هم برای گرانی مصالح بکنید همینجوری موندیم.ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
چطور قبلا میگفت زندگی مردم بهتر شده ولی الان یه حرف دیگه میزنه
؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
از خودش ک حرف نمی زنه به خاطر همین هر بار یه چیز میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
تازه قیمت هارو دیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
بااین موقعیت بد اقتصادی ما؟؟!! چگونه طرح حذف صفرهای پول ملی مارا تصویب کردید؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
دیگه هر بلایی بخوان سر مردم درمیارن دیگه .