یک توریست آمریکایی در سفری دو هفته‌ای به ایران، نظرات جالب و شنیدنی را درباره امنیت ایران بیان می‌کند.

ایران چقدر امنیت دارد؟/ روایت جالب یک توریست آمریکایی از سفرش به ایران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود سیاه نمایی‌های فراوان رسانه‌های معاند و بیگانه درباره وضعیت امنیتی ایران، یک توریست آمریکایی در اقامت دو هفته‌ای خود در کشور پهناورمان، روایت جالب توجهی را از امنیت ایران بیان کرده است. او ضمن سفر به مکان‌های مختلف، ویدئویی را از سفر خود تهیه کرده و از نزدیک با شهروندان بسیاری گپ و گفت می‌کند.

این توریست خارجی زبان  در این کلیپ می‌گوید: پیش از سفرم به ایران صدها پیام دریافت کردم مبنی بر اینکه ایران کشور امن نبوده و ممکن است برایم دردسر ساز باشد، اما نمی‌توانم درک کنم که که چرا جهانیان چنین نگرش منفی در مورد ایران دارند.

در ادامه می‌توانید ویدئو کامل از صحبت‌های این توریست آمریکایی را درمورد ایران ببینید و بشنوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این بنده ی خدا میگه ایران از بدشانسیش توی یک منطقه ی خطرناک قرار گرفته.معلوم میشه که متاسفانه مردم امریکا نمی دونندو حتی از خوشون هم نمی پرسند که چرا این منطقه خطرناک شده. باید بهشون توضیح داد که بانی همه ی این مشکلات در منطقه ی ما ، کشورخود ایشون، امریکاست. و ببین ما ایرانی ها چقدر متمدنیم که چیزی به امریکایی ها نمیگیم.اما اگر برعکس این قضیه بود، حتما باما خیلی بدرفتاری می کردند.
الان در امریکا، هر چشم بادامی را که می بینند، به خیال اینکه چینیه و کرونا هم از چین آمده، کلی کتکش می زنند...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
اگه واقعا ميخوايم شيعه رو گسترش بديم باس اولويت اول امنيت گردشگراي كشوراي ديگه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
اینی که الان داخل اینستا گذاشتین استوری خود اینستا حذفش کرد نمیشه از اونجا دید
Iran (Islamic Republic of)
محمودیان
۱۳:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
اری تبلیغات دشمنان ایران در مورد گردش گران اثر منفی دارد ما باید فعلا گردشگران خارجی را بدون هزینه وبطور گروهی به ایران امن دعوت کنیم چون تبلیغاتی که از طرف یک بازدید کننده خارجی می شودبیشتر از یک رسانه داخلی است ما باید سالانه روزی یا هفته ای را به عنوان دعوت از مهمانان خارجی اختصاص بدیم تا کشورمان را از طرف بیگانه گان که مورد هجوم واقع می شود حفظ نموده ومهمان نوازی ایران اسلامی هرجه بیستر نمایان شود
آخرین اخبار