مسئول کانون خادمیاران شهرستان مهریز:

مأموریت اصلی خادمیاران تغییر سبک زندگی و محرومیت زدایی است

مسئول کانون خادمیاران شهرستان مهریز گفت: مأموریت اصلی خادمیاران مهریز تغییر سبک زندگی به صورت اسلامی و محرومیت زدایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین دهقانی زاده مسئول کانون خادمیارن شهرستان مهریز گفت: مأموریت اصلی خادمیاران مهریز تغییر سبک زندگی به صورت اسلامی و محرومیت زدایی است.

دهقانی زاده افزود: از ابتکارات شهرستان مهریز طراحی فرم‌های نذر امام هشتم است که خادمیاران در هشتم هر ماه مبلغی را برای کمک به محرومین شهرستان مهریز پرداخت می‌کنند.

او با بیان اینکه این کانون اقدام به فراهم کردن جهیزیه با کالاهای ایرانی برای نوعروسان کرده است ادامه داد: همه نو عرسان می‌تواند با پرداخت ۱۲ میلیون تومان صاحب جهیزیه کامل یک زندگی مستقل و معمولی شوند.

دهقانی زاده گفت: از مهم‌ترین اهداف ایجاد کانون‌های خادمیاری شهرستان مهریز را به کارگیری نسل جوان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها در کانون‌های تخصصی است.

محمد علی کربلایی مسئول آی تی کانون خادمیاران مهریز گفت: خادمیاران می‌تواند در سه عرصه تخصصی، عمومی و ستادی و پنج تخصص مختلف که در سامانه خادمیاران رضوی مشخص شده است فعالیت کنند.

وی ادامه داد: خادمیاران مهریز بعد از انجام فعالیت‌های انتخاب شده و تأیید مسئولان کانون‌ها می‌تواند چهار کشیک حرم برای خدمت به زائران حرم رضوی انتخاب کنند.

کربلایی تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در خدمت به زائران رضوی، اخلاق و منش رضوی، دستگری از آن‌ها و خوش رفتاری با آن‌ها است.

شایان بذکر است که در این نشست ۲۰۰ خادمیار خواهر و برادر حضور داشتند.

انتهای پیام/ غ

تغییر سبک زندگی و محرومیت زدایی از مأموریت های اصلی خادمیاران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.