رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: مدیر جوان به‌ منزله سرمایه ارزشمند است که باید بیشتر به آنان بها داده شود.

بیش از ۷۰ درصد از مدیران دانشکده علوم پزشکی تربت جام جوان هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: بیش از ۸۰ درصد از کارکنان دانشکده علوم پزشکی تربت جام جوان هستند که از این تعداد ۶۰ درصد را خانم‌ها و ۴۰ درصد را اقایان تشکیل می‌دهد.
 
او  تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به حضور جوانان متعهد و انقلابی و متخصص در عرصه مدیریت کلان کشور اشاره دارد که در این راستا بیش از ۷۰ درصد از مدیران دانشکده علوم پزشکی تربت جام جوان هستند.
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: مقام معظم رهبری به نیرو‌های جوان و تازه نفس با ایده‌های نو و فکر‌های جدید برای اداره کشور بر جوان‌گرایی و اعتماد به آن‌ها تاکید می‌کنند و استفاده از ظرفیت‌های کشور را نیازمند حرکت آتش به اختیار جوانان می‌دانند.

 افکار افزود: رهبر انقلاب اسلامی بار‌ها در سخنان خود بر لزوم استفاده از جوانان تاکید کرده‌اند و فرمودند" امروز روز کار و حرکت دولت، مسئولان، ملت و بخصوص جوانان است که باید ظرفیت‌های بلااستفاده فراوان و گسترده کشور را شناسایی و بهره برداری کنند".

او تصریح کرد: در بیشتر کشور‌های پیشرفته جهان مدیرانی که سن آن‌ها بالا می‌رود در اتاق‌های فکر و مشاوره حاضر می‌شوند و صحنه اجرایی کشور را به دست جوان‌تر‌ها می‌سپارند و با مشاوره‌های خود و در اختیار گذاشتن تجربیاتشان سعی در کمک به حل مشکلات کشورشان را دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: سازمان‌ها بدون وجود نیروی انسانی مفهومی ندارند، حتی با ورود فناوری‌های جدید به سازمان‌ها و تبدیل آن‌ها به توده‌ای از تجهیزات و دستگاه‌ها همچنان نقش انسان بعنوان عامل حیاتی و راهبردی در بقای سازمان کاملا مشهود است؛  منابع انسانی ارزشمند‌ترین منبع سازمان‌های امروزی به شمار می‌آیند.

انتهای پیام //ز. ج
 

مدیر جوان به‌ منزله سرمایه ارزشمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.