رئیس اداره استاندارد رفسنجان گفت : یک مجتمع تجاری که علی رغم سپری شدن مهلت دادستانی تاکنون مجوز را دریافت نکرده بود ، پلمپ شد .

پلمپ آسانسور یک واحد تجاری در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناهید سرباز پور رئیس اداره استاندارد رفسنجان گفت: گرفتن خدمت از آسانسور‌ها در اماکن دولتی و عمومی بایستی پس از انطباق در کلیه ۱۲۲ بند از این استاندارد ۲۲۱ صفحه‌ای و تایید شرکت بازرسی و صدور مجوز مربوطه انجام شود.

او افزود: این اداره در سال گذشته نسبت به شناسایی آسانسور‌ها عمومی و دولتی اقدام کرد و مراتب اطلاع رسانی در خصوص مشمول بودن این خدمت را و سپس تذکر و اخطار‌های نداشتن مجوز و تاییدیه استاندارد را انجام داد.

رئیس اداره استاندارد رفسنجان تصریح کرد: متاسفانه با  ارائه نکردن  مجوز مربوطه در برخی مداکز دولتی پس از هماهنگی با دادستانی ، اقدام به پلمپ آسانسور‌های آن‌ها شد.

سربازپور افزود: هر چند به دلیل انجام اصلاح و تعمیرات لازم با دستور دادستانی  فک پلمب گردید تا انطباق در کلیه این ۱۲۲ بند فراهم گردد.

او از پلمب آسانسور یک واحد تجاری در رفسنجان خبر داد و گفت: این مجتمع تجاری که علی رغم سپری شدن مهلت دادستانی تاکنون مجوز را دریافت نکرده بود عصر روز ۷ مرداد پلمپ شد .

رئیس اداره استاندارد رفسنجان تاکید کرد: این اداره با توجه به سپری شدن مهلت دادستانی ، نسبت به پلمب مجدد آسانسور‌ها فاقد تاییدیه لازم اقدام می کند .

سربازپور عنوان کرد: تعداد آسانسور‌های عمومی شناسایی شده در ۱۷ دستگاه دولتی رفسنجان بیش از ۲۵ دستگاه است و تعدادی از این آسانسور‌ها در اماکن درمانی بوده و به بیماران خدمات رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

پلمب آسانسور در رفسنجان

برچسب ها: آسانسور ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار